Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-02-02 15:12:35 följande:
    Hahahaha! *kiknar* Man måste inte vara en bibmo för att man är ug. Nu råkar jag vara en bimbo ändå, men det är mest en slump.....
    Att vara bimbo kan jag inte se vara en fördel hur jag än vrider och vänder på det. :)
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-02-02 15:17:59 följande:
    är det illa eller bra?
    Varför skulle det vara illa?
    JAg tycker det är bra att du har förutsättningarna att vara en perfekt fru. :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-02-02 15:21:58 följande:
    Nej, det är ingen fördel. Det var ett skämt. Jag tror alla vet att jag är både snygg och smart. *ödmjuk*

BTW, people, Jazz har fått en ny ringtone hos mig. "douchebag calling"
    Jösses vad jag sållar information nu.
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-02-02 15:30:43 följande:
    nja det var mest en fraga om vad du tycker. för att ta reda pa saker om dig
    VAd jag tycker om att du är en perfekt hemmafru? Upplägget i sig har jag inga problem med så länge det sker på bådas villkor. Personligen är jag tveksam om det skulle funka med min fru eftersom hon antagligen skulle känna sig alldeles för sysslolös och jag skulle därför i min tur bli stressad av det.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-02-02 15:35:03 följande:
    Vaddå? Utveckla! *ber snällt*
    Jag var bara lite skämtsam. Vi pratar viktiga saker och så kommer du och pratar om ringsignaler mitt i allt. :)
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-02-02 15:41:58 följande:
    men du skulle gilla det i teorin
    Absolut. Men det skulle förutsätta att ganska många parametrar stämmer först tror jag. Jag är väldigt mån om att min fru alltid känner sig nöjd och glad med det liv hon lever ihop med mig. Så jag skulle nog behöva övertygas några gånger om att hon verkligen skulle trivas med att vara hemmafru.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-02-02 15:40:54 följande:
    Nu skulle jag kunna välja att dra mig undan efter en mild tillsägelse, men det är inte så den här tråden fungarar. Den är dynamisk och har högt i tak, så jag tänker fortsätta vara jag och skämta.
    Givetvis ska du göra det, precis på samma sätt som jag fortsätter vara mitt vanliga jag.
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-02-02 15:47:10 följande:
    nu later du som min man...
    Jamen jag har lite tyskt i mig. Jag gillar mycket av det som Tysklad står för :)
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-02-02 15:53:15 följande:
    som tex... ordning och reda bad varje fredag lördag
    Japp, ordning och reda är två ledord jag lever efter! :)
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-02-02 14:55:55 följande:
    bara i bland.
    jag är en perfekt fru att ha om man är afärsman.
    På vilket sätt är du en perfekt hemmafru enligt dig själv?
Svar på tråden The return of the Lolilla