Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2010-04-26 10:29:17 följande:
    Haloj. Allt bra? Varit en omställning?
    Bara bra tack. Omställning med stort O definitivt, men bara på ett riktigt roligt sätt.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 11:43:28 följande:
    Nu när du är här! *saknat*

What up dude?
    Jotack, det är fullt ös på alla plan. Nytt företag på gång, husbygge på gång, en son som vill ha pappas ständiga uppmärksamhet.

Själv då?
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 11:57:04 följande:
    Bittra kärringar som byter tankar i vanlig ordning. Jättemysigt! Kul att se dig
    Så vilket är du..bitter eller kärring? Eller både och?
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2010-09-02 12:09:01 följande:
    grattis pa namnsdagen justus
    Tack tack. Det hade jag fullständigt missat. Läge att inkräva ngn form av gåva från min fru med andra ord.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 12:09:38 följande:
    Kärring är jag ibland och bitter är jag ibland...Men sällan i kombination
    I vilken roll trivs du bäst? Som bitter eller som kärring?
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 12:14:54 följande:
    Det beror på. Ibland är det jävligt skönt att vara bitter och ibland är det jobbigt. Kärring är också mysigt då och då men för det mesta blir jag grinig när jag tänker på att jag är en kärring. Så mitt ärliga svar måste nog vara bitter. Vilket känns sådär. 
    Du ser inte ut som en kärring. Du låter inte som en kärring heller. Men bitterheten inträder när du fått för lite sex eller?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 12:14:56 följande:
    Grattar också, men jag vill fortf att du ska ta tillbaka ditt gamla nick. Du ser så gammal ut nu. Det är avtändande.
    Så du menar att innan tände du på mig? Kanske inte så en fråga som ett konstaterande...
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 12:23:43 följande:
    Jag tänker inte gratta eftersom jag 

A: Tycker att namnsdagar är muppiga.

B: Marion finns inte med och det gör mig bitter.  
    SKa det vara Marion med ett långt tydligt a, eller ett mer engelskt uttal eller ett mer franskt uttal med betoning på sista stavelsen?
Svar på tråden The return of the Lolilla