Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-09 22:25:06 följande:
    Godnatt på er... Är helt slut, så får nog gå och knoppa
    nattisnatt ditt möra lilla stycke!
    lokisse skrev 2010-03-09 22:26:18 följande:
     dax att hoppa i ett varmt bad och bli lite ren...
    ja det är sannerligen på tiden!
    Ord blind skrev 2010-03-09 22:30:05 följande:
    Mitt jobb är inte hemligt, jag är servitris. Dock har jag inte jobbat sedan i december, hoppas jag får pengar ändå, har bara inte skickat in papperna till försäkringskassan än bara. Har snart haft 3 måndaer på mig... Det börjar brinna i knutarna.... Varför blir sådant inte gjort? Hmmm, jag förstår inte.
    Sånt där som man har god tid med glömmer man ofta bort. tack för påminnelsen har papper till fkassan som jag oxå behöver posta
    Servitris där ser man
    2timearound skrev 2010-03-09 22:44:41 följande:
    Ok. Nu dödade jag tråden. *drar täcket över mig* Godnatt.
    Sov sött!
    Ord blind skrev 2010-03-09 22:49:29 följande:
    Om jag inte missminner mig så har du 3 barn? Eller? Jag skulle definitivt kunna tänka mig fler barn efter knodd två, men jag orkar inte vara gravid en gång till. Mår sjukt dåligt, både fysiskt och psykiskt. Har lovat min dotter att hon aldrig igen ska behöva se sin mamma så knäpp igen....
    Ja slapp man bara vara gravid så skulle jag kunna tänka mig några fler ungar men nu har jag lovat mig själv aldrig aldrig igen!!
    Ord blind skrev 2010-03-09 22:52:45 följande:
    Mår du också dåligt eller allmänt trött på att inte "äga" din egen kropp, eller någon annan orsak? *nyfiken*
    Jag tycker det är obehagligt, hatar smärtorna och så ångesten inför förlossningen. Har en helvetesförlossning bakom mig som slutade i akutsnitt.
    Sen så är jag även en jävel på att gå upp i vikt och det tycker jag är riktigt jobbigt men inte tillräckligt för att hålla vikten

Nu känns skaer och ting lite bättre eftersom jag är sjukskriven och bara har 3 pass kvar att jobba innan jag går på Havandeskapspenningen men fram tills för två veckor sedan mådde jag riktigt skit.
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 13:18:00 följande:
    Ok....nu ska jag säga något som ni inte vet, men då jag känner en oro i kroppen måste jag säga något. Det händer att jag drabbas av föraningar. Kan aldrig säga om vad eller vem. Då jag idag känner en stark oro i kroppen vill jag bara be er om en sak...oavsett vad ni ska göra idag...ta det lugnt. Snälla. Just denna delen av mig brukar jag inte flasha. Nu väljer jag att kort bara nämna det här för er, resten får tas i ett helt annat forum. Krävs förklaringar & fullt ut kommer jag inte kunna förklara för er. Bara snälla...ta det lugnt idag.
    Det mest dramatiska jag ska göra idag är att skita
    {#lang_emotions_kiss}
    lokisse skrev 2010-03-10 13:26:42 följande:
    det kan därimot vara jävligt dramatiskt!
    Oja! Nu är det avklarat fick lite extra skjuts av Oraklet Pannkakis, fruktade att spricka men det gick så bra så.
    M C skrev 2010-03-10 13:29:45 följande:
    Jag har sladdat runt i snösörjan, räknas det som happening? Eller ska jag sälla mig till skaran av actionbajsare?
    Jag vill oxå ut men vågar inte pga halka. rammlade du så kan det gå för action annars så får du joina actionbajsar skaran
    2timearound skrev 2010-03-10 13:41:25 följande:
    PenttiOlarsStyrbjörnPer-ArneSigvardJag antar att du tar något av dem, eller ska jag fortsätta?
    Styrbjörn är ganska fint men jag tror inte karln gillar det

Nej det är sant det är skitsvårt med pojknamn har hur många tjejnamn som helst över men till pojk är det mera knapert

Svar på tråden The return of the Lolilla