Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-03-14 22:03:48 följande:
    Den 17 september förra året efter RR ÄNTLIGEN klassificerade foglossning som en sjukdom! Inte en dag för tidigt, tyvärr har inte alla på FK fortfarande fått med sig detta. *hatar FK* Jag visste dock tyvärr inte om detta förrens jag redan sagt att jag skulle komma tillbaka till min gamla arbetsgivare i Norge, så det var bara till att bita i det sura äpplet och börja pendla igen. Tur i oturen, eller rättare sagt som jag starkt misstänkte så kom foglossningen tillbaka med full kraft denna graviditeten med. Jag har dock inte skickat in papperna förrens i veckan så jag vet inte ännu med absolut konfidence att jag får några pengar, rädd att jag har missat någon regel. *biter på naglarna*
    Ärligt talat så tror jag inte att man kan göra rätt till att börja med när det gäller f-kassan. Ingen informerar ju någonsin om hur man ska gå till väga, vilka papper som ska vart osv...
    M C skrev 2010-03-15 12:44:41 följande:
    Varför? *kramar om*
    Kanske för att hon och MrLöv lekte katolsk biskop och korgosse?
    AtroCious skrev 2010-03-15 21:24:25 följande:
    Hej.  
    Hallon! Hur står det till?
    lokisse skrev 2010-03-15 22:31:51 följande:
    hiiiii!där är du!
    jepp delvis iallafall en stor del av mig tror jag har somnat
    Hur är det med moppsen är hon pigg nu?
    lokisse skrev 2010-03-15 22:41:54 följande:
    ja det är mycke bätre. hon och pappa sover och snarkar pa soffan ...
    Som här då fast här drar de timmerstockar i sängen
    lokisse skrev 2010-03-15 22:45:22 följande:
    mannen latsas att han tittar pa nagon doumentär om neo nazis
    ah är det mycket nynazister i tyskland eller?
    AtroCious skrev 2010-03-15 22:55:01 följande:
    Jodå, det är helt okej. Lite tungt med allt just nu bara. Min mamma har gjort illa sig och behöver ha väldigt mycket hjälp, det och två småbarn att ta hand om blir en smula krävande...Själv då?
    Låter slitsamt hoppas din mor kryar på sig snart. Med mig är det ok stor som ett hus foglossning och så får jag smygångest till och från men allt är så bra så.
    Äsch man ska inte frågagravida hur dom mår, kan lätt bli så att man får blödande öron av allt gnäll.
Svar på tråden The return of the Lolilla