• M C

The return of the Lolilla

Guten morgen hoes and pimps!
    Feberdag och alla hemma, ingen rast ingen ro...

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 10:50:58 följande:
    Slipp då. Det är en utelämnande och vacker förlösningsberättelse, men men missa den du om du vill.
    Ha!
    Det är en äcklig bajshistoria och inget annat!

Appropå äckliga bajshistorier har jag klämt ur mig en nyskriven jobbansökan idag.
    Fan vad det är jobbigt! Man får ju ont i magen av att skryta om sig själv!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-14 10:57:43 följande:
    Vi har 10.000 kr att göra nåt kul med personalen. Vad fan ska vi göra? Vi brukar ändå ta med dem på nån kul show under hösten, så det vill jag inte göra. Linda är ju handikappad så vi kan inte åka på Spa. Tjejerna är väldigt unga och vi är väldigt gamla. What to do?

SVARA!

Nya arbetskläder? Plus två par arbetsskor i bra kvalité? Ålandskryssning? Fint smycke?

• M C
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 10:55:57 följande:
    Spännande vad är det för jobb du söker? Inte ska du ha ont int skryt på du med gott samvete
    På gubbens jobb.
    Är verkligen kanonrätt för jobbet, men hur får man de att begripa det? Jo, skryt. *svettas*
  • M C
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 11:09:45 följande:
    Ser framför mig ett bling bling koppel med namnbricka fast det står tillhör Tvåan på personalen.
    ^Hahha, you dirrty Dooog!
  • M C

En massagestol!

• M C

Mäh, jag tänkte inte arbetskläder som

Jag tänkte mer som

Fattar du hur jag menar?
    Och snygga sköna skor är absolut inte birkisar, de är ju SKITFULA!

• M C
    Der Ficker skrev 2010-09-14 11:36:47 följande:
    Jag önskar jag hade sådana arbetsgivare som Tvåan och T är
    På mitt jobb är den enda förmånen man får gratis kaffe på jobbet, och typ 2 dagar per år får man KANSKE en bulle

Snacka om att suga musten ur personalen, bara slit och slit, aldrig nåt tack vare sig i ord eller materiella ting.
    *gillar skarpt*
    Drömmen ju, att man får en rättvis, generös, omtänksam och smart arbetsgivare!

*får lite extra ont i magen av ansökan*
    Allt hänger på det här nu. Har blivit anvisad två jobb inom barnomsorgen av AF, ena låg över en timme bort. *ångest* Kan inte gå tillbaka dit.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-14 11:42:01 följande:
    Mikkis fick en rosa midjekort skinnjacka när hon fyllde år för en månad sen. Linda fick en Ipod. Nu får det fan vara nog. Jag vill ROAS!
    Jaja, men säg det då!

Okej, underhållningsbranchen. Båttur? Som i att ni hyr en schysst båt och käkar på fjärden?

Laga mat - de har jättefina matlagninskurser på Grythyttan!
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-14 12:26:25 följande:
    Det här kommer att låta helt sinnessjukt. Men jag luktar fan svett. Jag kommer bli tvungen att gå ut och köpa en ny topp snart. Vad är det frågan om?
    Ja, det händer då och då i vår ålder.
    Svett under höger armhåla sen första graviditeten. Luktar vidrigt.
    Absolut torr! En gång i månaden eller så.
Svar på tråden The return of the Lolilla