• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-16 09:31:10 följande:
    Cats, 

Prenumererar du på Lantliv? 
    Nope, jag köpte den lite då och då förut bara.
    Allt i hemmet på prenumeration och sen köper jag trädgård och ...; de har två tidningar som är liknande så jag alternerar.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-16 09:22:23 följande:
    (Lite modifierad) låter denna som en trådstart på FL

"Jag stannade vid övergångsstället då motparten körde in i stjärten på mej utan min tillåtelse."
    Ja, älskar verkligen det osannolika användadet av "stjärten"!Foten i munnen
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-16 09:47:23 följande:
    Så fruktansvärt fint badrum i förra numret. *bläddrar* Vi ska ju få göra om duschen nu efter en vattenskada så jag letar inspiration.
    Jobbigt med vattenskador. Du gillar det där metall-porslin-inspirerade va? Som Ernst.

Inte jag. Jag vill ha medelhavet. Turkos mosaik i duchen, stora vita plattor och sandfärgat skrovligt på golvet. *njuter av bilden på ögonlocket*
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-16 11:00:30 följande:
    Eras: Hahahaha, jag får fan ont i magen av de här sms:en....
    *håller med*
  • M C

Jazza, gu så gullig hon är din tjej! {#emotions_dlg.flower}

• M C

Vem är du Der FLicker? SVARA!

• M C
    Der Ficker skrev 2010-09-16 11:23:58 följande:
    men omg
    Mäh, inte fan vet jag. Är ju trött och har inte varit här så mycket.
    De jag misstänkte har ju dykt upp så...

Skriv på FB då!
  • M C
    Der Ficker skrev 2010-09-16 11:25:55 följande:
    Bajsa har jag gjort, duscha tgjorde jag kl 3 inatt., och håret är i en slarvig tofs

Nejdu, jag ska faktiskt shoppa och sen även plugga och köpa skolböcker
    Ahaaaa, nu tror jag att jag vet. Hm.
  • M C

Hahaha, va roliga ni är!
    Men ja, det fanns inte så många att välja på till slut. Glömde nog bort dig lite nu när du "slummat" ett tag.

• M C

Har ni fest eller?

Svar på tråden The return of the Lolilla