• M C

The return of the Lolilla

Tack för alla gratulationer, ni är så gulliga!{#lang_emotions_heart}

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-24 15:30:31 följande:
    Först undrar jag om ni helt gett upp att skriva eftersom det inte fanns ngt inlägg sen igårkväll. Ni kanske hade ett liv utanför Internet. Sen hittar jag er här och då har ni levererat närmare 20 sidor med inlägg sedan i morse. Jag är imponerad. ...Över att ni de facto inte har ngt liv utanför the Internet.
    Vi låtsas att vi är coola och fräna men innerst inne vet vi hur patetiska vi är.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    AtroCious skrev 2010-02-24 15:47:56 följande:
    Jag är kaffeberoende.
    Jag med. Vi får starta en supportgrupp. Men inte på fejjan, det blir snabbt väldigt löjligt.
  • M C
    AtroCious skrev 2010-02-24 15:34:10 följande:
    Vad heter Pixl för nåt nu?
    Pix Ladin.
  • M C
    Analklådan skrev 2010-02-24 15:45:52 följande:
    Har jag fattat det rätt: Tråden går ut på att invänta den vackra Lolillas återkomst och under tiden tjattrar ni om allt mellan himmel och jord och ev löser några världsproblem mellan varven?
    Nej, vi bara pladdrar. Vi har givit upp på lollis, vi bara fejkar en sorg i TS.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 15:29:19 följande:
    Jag skickade. FEL. En bild på min rumpa i spets-hipsters. Snygg bild, väldigt fel person. Gammalt ragg som dessutom hade ny flickvän och allt.
    Sa jag att jag skrattade rakt ut? Rått och okultiverat. Du skulle sparat den tills jag sippar på vin, då hade vi fått smaka på "vinet i näsan"-tricket. Smaka som i att jag sprutlackerar omgivningen.
  • M C
    Analklådan skrev 2010-02-24 15:51:47 följande:
    En god vän till Användarnamn är för mesar Harmlös..( ibland ) och rätt snäll...
    Smart att lägga till ett N på slutet.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 15:56:32 följande:
    Jag tänker inte starta en tråd om det här för det är för löjligt, men är det möjligen någon som vet vad som sitter typ... inuti halsen, en bit till höger om strupen? Det är svullet och ömt på mig, järnspikars störigt.
    Ja, halsmandlarna. De sväller upp när man har halsfluss. Får man fluss för många gånger tar de bort dem.
    Sök läkare, man behöver penicillin mot fluss.
  • M C

ELler menar du lite längre ner där pulsen sitter? Då är det körteln, den sväller vid feber. Inget att göra, bara vänta ut. Alvedon.

• M C
    Freddan skrev 2010-02-24 15:54:23 följande:
    Jag blir uppriktigt glad över att du faktiskt håller koll på våra fredagsbad. Tyvärr blev det inget i fredags, och inte heller på ett tag framöver. Men min plan är att istället bada med Ville. Kanske får han avstå champagnen men det kan nog blir trevlig ändå. Tills han bajsar.
    Bad i alla ära, men gissa om du har igen sen att du vant honom att ducha! Då kan man tvätta av vid kräkningar och sånt utan att han ligger i sin egen skit.
    Jag har i alla tiden slängt upp bäs på axeln och hoppat in i duchen. Varje dag.
Svar på tråden The return of the Lolilla