Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-04-01 16:02:51 följande:
    Hon är ganska ful
    haha
  • Mariohn

Detta ÄR det dummaste jag upplevt. Hur fan kan man gå in i min tråd och anklaga mig för att sparka på folk som jag tydligt uttrycker att jag inte vänder mig till.

Jag skriver att tråden INTE gäller en viss målgrupp och då dyker de satans jävla idioterna upp och gnäller "men man kan ta åt sig ändå". Då får ingen starta trådar om någonting eftersom icke berörda kan ta åt sig? Jävlar vad arg jag blev.
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-04-01 16:16:45 följande:
    Men Mariohn... när ska du förstå..? *besviken* Folk på FL saknar totalt läsförståelse. De förstår helt enkelt ingenting av det du skriver... Så det spelar ingen roll hur väl man formulerar sig. *kommer på en eminent ide*
    Hoppas att de fastnar med skosnörena i en rulltrappa och mals till köttfärs så att eventuella idioter bakom halkar i fläcken och dör ihjäl. 
  • Mariohn

Jag kan fan inte sova när det brinner överallt

• Mariohn

Nu har jag anmält denna tråden eftersom ni inte bryr er om att jag är trött. 

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-04-01 23:01:27 följande:
    *drar i örat*
    Jag har hål i örat. Barnmisshandel. 
  • Mariohn

Alltså allvarligt. Det brinner nåt så in i helvete här utanför. Blåljusen är överallt. Och fjortonåringar filmar med mobilen. Varför filmar man? 

• Mariohn
    Hercule skrev 2010-04-01 23:07:50 följande:
    de kanske vill försöka sälja till en tidning eller visa istället för semesterfoton eller lägga på sin blogg
    Eller bara visa i skolan så att alla vet att de får vara uppe efter 20!
Svar på tråden The return of the Lolilla