Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-09-01 19:58:31 följande:
    Sådär, ärligt talat.... Spenderades med influensa i sängen, jag var ful och hade feber, liksom.... Men jag är på bättringsväg nu, iaf
    Du var säkert inte ful! Skönheten sitter på utsidan! 
  • Mariohn
    M C skrev 2011-09-01 20:00:37 följande:
    Kan ju vara värre - du kunde jobba och ha svärmor på besök. Min svärmor.
    Hahaha oh the förvåning om din svärmor plötsligt ringde på
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-09-01 20:02:38 följande:
    Precis! Jag slemmade och snorade och hade äcklig gubbhosta Ingen pretty sight.
    Jag funderar på att bjuda på ett foto av mig själv när jag hade munsår, sår under näsan, rinnande ögon, blodsprängda ögonvitor, och inte hade tvättat håret på en vecka. En vanlig snuva alltså. 
  • Mariohn
    knisse skrev 2011-10-17 21:03:40 följande:
    snorigt! hur är det själv? gör du nagot roligt och har dunagra historier at oss?
    Snorigt är obligatoriskt såhär innan jul Jag snorar med stil! Jag pluggar som en komplett galning, är vrålkär och känner mig levande! 
  • Mariohn
    knisse skrev 2011-10-17 21:14:16 följande:
    i vem är du kär?
    Mannen såklart! Drabbades av en nytändning på fjortisnivå när jag kom igång med allt. Har varit lite låg sista tiden av föräldraledigheten. Jag gick igenom värsta krisen av att gå hemma och bara vara mamma. Så när jag kom igång med mitt eget och kom in på utbildningen jag drömt om (hoppade av den jag sysslade med innan för att byta riktning) blev jag som ny! Helt fräsigt är det
  • Mariohn
    knisse skrev 2011-10-17 21:21:04 följande:
    oki.
    jag förstar att du inte vill ga hemma. jag trivs därimot som fisken i vattnet.
    Det är huvudsaken! Jag gillar också att vara hemma när jag känner att jag kan vara det och att saker är som de ska. Men jag har drömt om ett visst yrke så länge och aldrig riktigt vågat ta steget så för mig är det big thing att äntligen ha tagit tag i det
  • Mariohn
    knisse skrev 2011-10-17 21:25:38 följande:
    vad ska du bli när du är stor nu da?
    Jag kan berätta på fejjan för jag vill att det ska vara hemlis här
Svar på tråden The return of the Lolilla