Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-04-05 15:49:09 följande:
    Jag har väl för fan inget humör
    Vi pratar om ngt annat.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-04-05 15:51:45 följande:
    Jag skojade :´)  Det var liksom det självklara svaret. Jag är medveten om mitt temperament. Jag är sjuk i huvudet men jag jobbar på´t
    Jag försökt va kul liksom, men det runkade inte. Vi ska nog kunna tygla ditt humör och göra en följsam kvinna av dig också.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-04-05 15:55:02 följande:
    Tänk om jag inte är en kvinna. Tänk om det inte är jag på min bild. Tänk om jag heter "Ronny" och har större penis än du. 
    Det är sant. Men det går inte att gå runt och nojja över sånt. Du är en kvinna kort och gott- både till användarenick, bild och verklighet. :)
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-04-05 15:58:53 följande:
    Inte? Jag skulle bli ytterst besviken om det visade sig att du inte ser ut som på din bild. Jag ser ut som på min bild. Fast jag ligger inte på mage och är vaken särskilt ofta. Just nu har jag fantabulöst tråkigt. Jag har inget roligt att skriva och därför producerar jag inlägg som detta. Nu postar jag. 123. 
    Jag kanske sårar dig nu, men jag ser inte vad din bild föreställer. VAd gäller min så är den givetvis helt överensstämmande med verkligheten.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-04-05 16:10:47 följande:
    Den föreställer mig! Jag är grå. Jag har alltid föreställt mig dig som en äldre man i potatisnäsa!
    Nu såg jag vad bilden föreställde efter att ha klickat på den.
  • Sven Justus
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-07 16:34:55 följande:
    Jag? Fattiga jag har inte råd men jag är helt utan stolthet i kroppen har inget emot allmosor så länge de kommer i form av korsetter!
    Aha, ska se vad jag kan göra. Storlek?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-04-07 23:27:51 följande:
    Om du köper en korsett till Nicket vill jag också ha något. *prinsessa*
    Det finns ett lite ogentlemannamässigt krav bara. Efter leverans av dem så ska ni tillsammans posera i dem för mig. 
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-04-08 10:26:47 följande:
    Det ser jag som en självklarhet.
    Och Nicket har heller inga problem med det?
Svar på tråden The return of the Lolilla