Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-04-21 19:27:13 följande:
    Godafton! Jag är nytränad
    Redig tös Vad blev det?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Hercule skrev 2010-04-21 19:29:12 följande:
    Styrketräning, så bokade jag tid för att göra om mitt program ...
    Vad skönt! Jag skall se till att få ett bra program, efter varvet. Nu måste jag lägga all fokus på löpträningen och enklare styrketräning, men sen tänkte jag gå loss på det. Iofs tycker jag att Body Pump är roligare, men det kan vara skönt att vara lite mer flexibel med tider osv.
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-04-21 19:30:58 följande:
    Då hamnar man på en halvtimme totalt sett i tid för lämning med bil och jag har inte körkort.... Då hamnar allt på min man och flexibiliteten är då borta. Jag önskar så att hon kunde prata så hon hade kunnat säga om hon trivdes eller inte. Det ända vi har att gå på är magkänsla och de intryck de ger oss de korta stunderna man är där för hämtning och lämning.
    Men hon vill gå dit, osv? Kan ni boka ett möte med personalen och framföra era tankar? Mest kolla av, så att lillan trivs?
    Det låter ju megakonstigt att de viker upp solhatten, men kanske hade de en anledning (typ den hamnar i ögonen, så hon inte ser, eller så?)
    Hos oss vill de också att vi smörjer in barnen, men de skyddas ju med kläder, ändå, liksom...Men de har sagt att de vill att vi smörjer, plus att vi har en flaska på förskolan, så att personalen kan ge lite mer om det behövs. De vill ha ryggen fri, så att inga barn blir brända, men de går verkligen halva vägen med det, tycker jag.
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-04-21 19:47:23 följande:
    Ja, hon verkar för det mesta glad när vi går dit så det är inga konstigheter på det sättet verkar det som i alla fall. Vi tror att hon trivs. Annars hade vi plockat ut henne därifrån ögonblickligen. Men osäkerheten och det faktum att vi inte är överrens med personalen blir en variabel för mycket tycker vi. Hade det bara varit vi föräldrar som hade problem så hade man ju fått lösa det, men nu när man inte vet med hundra procentig konfedens.Det där med solkräm, det ska göras en studie på det här på Sahlgrenska. Olle Larkö säger att man nu funnit ut att huden inte stöter ifrån sig allt som man först trodde utan snarare fungerar som en svamp. Det har visat sig att man faktiskt pissar ut vissa ämnen som har tillförts på huden genom kemiska solfilter, i sommar ska man kolla om det har några skadliga effekter eller om det kan fås under en längre tids användning.
    Jag är inte alls insatt i det där med solkräm, det var eg mest en parentes. Men som läget är nu, så smörjer vi hellre än låter bli

Hoppas att ni kan få lite bra feedback efter mötet, ofta kan man ju reda ut mycket, bara genom att prata rejält. Men ni skall ju aldrig behöva känna er otrygga med att ha henne där, det är förskolans skydlighet att se till att man får hjälp, annars.
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-04-21 20:09:11 följande:
    Vill du läsa om solkräm så googla på Olle Larkö, jag tänker inte trycka ner min uppfattning i halsen på dig Han ligger mitt emellan min uppfattning och den "allmänna". 
    Ja, jag skall ta en kik på det Alltid bra med tips om nya rön, tack
  • Jazza

Visste ni att Pannkakan har ett förhållande med sin massör, förresten?

• Jazza
    2timearound skrev 2010-04-21 20:30:15 följande:
    *inte förvånad* Hon är lite kinky liksom.
    Då skall du se massören....

• Jazza
    Vik hädan skrev 2010-04-21 20:30:53 följande:
    Jag har skittråkigt
    Jag med
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-21 20:48:28 följande:
    Men du kom ju in och skulle ha alla att roa dig. Vad är detta?
  • Jazza

Jaja, jag skall ta min tantbok och lägga mig och läsa tills True Blood börjar
    Sov gott, alla

Svar på tråden The return of the Lolilla