• M C

The return of the Lolilla

Crake skrev 2010-09-17 18:14:11 följande:
    Jo, om mina tårar leder ström som dirigerar tankeförmåga in i mitt huvud! 
    Haha.
    Nu ska jag utfodra djuren. Återkommer lite mer berusad och förhoppningsvis lite mättare.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-17 19:30:18 följande:
    Vadå, alla har MVG?

(Nu undervisar ju inte jag, men du kanske syftar på Mfern? Honom behöver du inte bekymra dig om, han är obildbar, jag har gett upp)
    Nope, hade finfina 3,4 när jag gick ut gymnasiet. Fint va? Slöat, sov, drömde, INTE läst läxor, fungerpullat, spelat kort - men absolut inte ägnat mig åt Bättre Betyg. Har det straffat sig? *hö* EXIT: the prov. Några timmars hårt knullande på kunskap mot ett liv i slö-hörnan? YOU BET.
    Nu ska jag läsa vidare.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-17 19:31:14 följande:
    Har du manipulerat någon att tro att de fått anmälningar från någon annan? Konspiratoriskt geni

Hahahahahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaaaaaaaaaaaa'
    Jag dööör!
    Semp, det här är absolut inte ett skämt på din bekostnad, men seriöst så har just den här gruppen fått stå som mottagare på sceeming och conspiracy på en nivå som får mig att rodna som en nunna till brud!

Jag är fan bra på sceeming, har vuxit upp i en sån familj som får the fuck'n queen of England att framstå som oskuldsfull, och jag står mig slätt här. Just sayin.

*garvar lite till medan jag läser vidare*

• M C
    Jazza skrev 2010-09-17 21:03:31 följande:
    Hahaha, du läste inte hela den konversationen, gissar jag? Men, tack för infon
    Ä jag glider vidare i min liklla vitvinsdimma.
    Skriver som en kråka - bokstavligen.
    Lillgrabben pratar med TVn. Hur gulligt som helst. Jag dricker vin och längtar tills jag får assistans. Ska ladda upp en bild.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-17 21:07:54 följande:
    Lyckligt ovetande
    Drama i 3054 akter, hur ofta får det man säger hovar som klappar till?
  • M C

Hur snygg är inte min vigselring? *dör en smula* Stenen är från amsterdam, mormor fick den av morfar nån gång i tidernas begynnelser, eller kanske 50talet som folk tenderar att säga.

Drömmer

Det är min bästa lem.
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-17 21:05:55 följande:
    förklädda till gossar, som Jensen?
    *harkel*
    Om man tar en titt på Imdb så är pojken faktiskt bara en pojke.

I skolen Icke knulla pojkvaskrar!
  • M C
    M C skrev 2010-09-17 21:14:01 följande:
    Drama i 3054 akter, hur ofta får det man säger hovar som klappar till?
    Hahhhahahaha, vad ville jag säga här?
  • M C

...å nåt mer

Svar på tråden The return of the Lolilla