• M C

The return of the Lolilla

Jag röstar på en wraith. Tod är min favorit, Christian Heyerdal är ju ascool!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

När det blev ett försäkringsärende för första gånger började vi sortera sådana papper i en särskild pärm. Man lär sig the hard way ibland...

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-19 17:19:19 följande:
    Jag har alla papper samlade men inte satt in dem i en pärm. Sen är det samlade papper alltså

Det är mest det att jag ska ändra en del i försäkringar. Men samma sak gäller pensioner mm.
    Vi kör Enkla Metoden, ällt hamnar i kronologisk ordning i en låda. Men försökringspapper är ju aktuella i ett helt år, alltså fick de en egen pärm. Många är de med.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-19 19:23:44 följande:
    Var hittar ni alla konstiga bilder? Det undrar jag verkligen ofta.
    De kommer till mejlen från nån sjuk kamrat. Eller äkta make.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-19 22:41:54 följande:
    vad står det?

Död och bedrövelse.
    *gråter*
    Jag tycker det är dags att sparka liv i föreningen "gräv loss skåne till danmark".
  • M C

Jag hade ståsex i köket med Steven Moyer inatt. Face to face. Mmmm...

• M C
    2timearound skrev 2010-09-20 09:51:22 följande:
    *mental picture* 

Visst låter det härligt? Tänk dig själv med en pall bara.
  • M C

Han är bara 176 (det har jag anat när jag sett serien, han är huvudet kortare än Alex Skarsgård som är 190.) så det är fullt möjligt för mig att göra det.

• M C
    2timearound skrev 2010-09-20 09:55:44 följande:
    Han är ju kort? Jag behöver väl ingen pall? Jag är vig som ett as så jag håller väl bara upp benet som en can-can dansös? *fnissar*
    Ja, det var jag med när jag var smal och i drömmen var jag smal. Hade rätt ofta ståsex när jag var ung, man behöver inte vara speciellt vig heller. Man måste ha puppa framåt bara.
    Och nej, inga ben var i luften. Alla fötter på golvet.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-20 09:57:59 följande:
    sa han kan penetrea dig i knävecket?
    Hahahahah!

Jag kan fortfarande minnas känslan av hårda muskler mot mina händer. Snacka om livlig dröm!
    Sexet föregicks dessutom av en lååååååång dröm om att ta en bil och hämta någon - inte vilken bil som helst utan ett gammalt härke till husbil och 3 dagar ToR. Det var så jag hamnade i köket där Steven var. *suckar djupt och längtansfullt*
Svar på tråden The return of the Lolilla