Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-03-14 17:42:55 följande:
    Gah, jag är så less på alla "jag ska på fest och vill inte att folk ska fatta att jag är gravid, hur ska jag göra?!" Vad är det för fel på "jag känner inte för det"? Om det nu inte funkar får man väl säga att alkohol inte funkar med all psykofarmaka
    Fjamserier! jag förstår mig inte på de där människorna har dessvärre sätt många liknande trådar.
    Vad är det för fel på folk? Dom framstår ju som lobotomerade fjortisar.
    Ord blind skrev 2010-03-14 19:42:10 följande:
    Har ni fest eller?
    Nope jobbar mitt sista arbetspass fast det känns ju lite festligt
    Jazza skrev 2010-03-14 20:10:00 följande:
    Åh vad skönt!
    M C skrev 2010-03-14 20:04:19 följande:
    Grattis!
    Jo tack det känns fan i mig magiskt vet att ekonomin kommer bli jävligt lidande men men
    M C skrev 2010-03-14 21:20:57 följande:
    Äh, du kommer ju vara hemma och dessutom får du en hundring extra på barnbidraget! (förutom grundbeloppet alltså)
    Ja det där barnbidraget för lillan har vi ännu inte vant oss vid känns som en trissvinst varje månad.
    Hoppas nu bara att karln får jobb snart, jag kommer nu vara hemme med havandeskapspenning och han vara helt utan. Det känns lite spännande*...*
    2timearound skrev 2010-03-14 21:27:32 följande:
    OMG! Om ni är räddhågsna, se INTE The Collector. *skrajsen*
    Låter intressant
    2timearound skrev 2010-03-14 21:38:24 följande:
    Ja, det förvånar mig inte. Men det var faktiskt läskig. Den påminner om Seven fast den är inte lika genomtänkt och bra. *fortfarande rädd och darrig*
    Låter som att det är dax för ett kontrolltork
    M C skrev 2010-03-14 21:36:09 följande:
    Lite "bingo" varje 20e. Vänta tills det är 2200!
    Party party!!
    2timearound skrev 2010-03-14 21:40:54 följande:
    Sista skiftet? Gud, vad mycket tid du kommer att ha för oss sen.
    *s* ja mera än nu iallafall måste ju spara på bäckenet så jag kan inte sitta så mycket vid datorn

Vore något av en dröm att ha en laptop, ännu en anledning till varför jag nu så sälan är med er (inte för att någon verkar sakna mig) är att datorn är på övervåningen och jag mest befinner mig på undervåningen på lillan

Ord blind skrev 2010-03-14 21:52:06 följande:
    Hur långt är det du har kvar? Grattis till sista passet! Jag hade mitt sista strax före jul, så skönt att slippa känna att man är till belastning för sina kollegor tyckte jag.
    Jag har bf 25:e maj enligt Ul eller den 27:e enligt ET. Jo det hade nog varit bäst för alla om dom sluppit mig för länge sedan men försäkringskassan är ju så hårda när det gäller graviditet och sjukskrivningar.
    Så det har bara varit att bita ihop och försöka att inte missköta jobbet allt för mycket.
    2timearound skrev 2010-03-14 21:56:05 följande:
    "Syns inte, finns inte"  Klassisk vildvittre-kommentar.
    AaahAhhhaaa Söta rara lilla määääniska!!
    *dyker ner luggar och hackar tvåan i huvve*

Klassiskt vildvittre beteende
Svar på tråden The return of the Lolilla