• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-18 23:02:02 följande:
    blablablablablafrågablablablablavälkommenblablabla bladärifrån
    Avis på min djupa kunskap kring wraith?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-18 23:09:18 följande:
    Gästerna vägrar gå. Asjobbigt.
    Hahahha, du är rolig du! *skål*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-18 23:12:36 följande:
    Jag fattade inte ett skit. det händer inte ofta....
    Du får väl titta på Stargate Atlantis då. Utlovar såååååå mycket bra skämt - jag är fan kär i Rodey MacKay. Å i en Viss Frisyr.
    5 säsonger, bara att... fixa.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-18 23:29:10 följande:
    SimplyTheBest skrev 2010-09-18 23:27:44 följande:
    Mitt förslag är att du knaprar en kur Omeprazol.
     Hatar magsyretabletter. verkligen hatar med illvilja.
    Jag käkar dem som godis...
    3-4 för minsta lilla och sen lätt uppåt 6-8 om det är illa.
    *knaper knaper*
  • M C

Alltså novalucol. Har provat Pepsid, men de smakar fan tarmludd.

• M C

Hörni, jag måste sova nu. *gääääsp*
    Gonatt snyggon, vi hör imorgon eller så. Jag ska ju måla!

• M C
    Jazza skrev 2010-09-19 09:57:35 följande:
    God morgon! Vilket fint deep-talk ni haft inatt Ni är sötnosar och om jag hade varit eran pappa hade jag förföljt er till världs ände för att se att ni mådde bra och gosat med er och gett er fina presenter och kammat ert hår.
    Naaw, va gullig du är!
    Min kära styvkärring sa (så jag hörde) att pappa inte fick prata om sitt tidigare liv när hon var med. Underbar människa, verkligen.
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-19 10:15:58 följande:
    Gift bort hela slanten
    Det löser sig, tack, ändå.
    Haft roligt hoppas jag.
    Nu ska vi glida iväg och rösta mot rassepacket. Såg ni i Aftonbladet o Expressen att de har gjort gemensam sak mot SD? *rörd*
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-09-19 11:07:42 följande:
    Tack.

Eftersom hon endast jobbar extra i butik så är det ju ett jävla pusslande med tider & dylikt. Jag har påpekat att vi håller detta pusslande till ett minimum (självklart flexibelt om något viktigt skulle ske) så att barnen (och vi) iaf har liiite chans till rutiner & kontinuitet. På onsdagkvällen ringde hon och ville pussla om denna helg - och då var förra helgen "stökig". Nu var det en så pass viktig sak som en tjejmiddag som givetvis skulle rubba vad vi kommit överrens om.

Småtjafs...hela tiden.
    Störigt. Och egon.
    Att pussla runt ett jobbschema går ju bra, man vill ju att barnen ska ha det bra och lön är ju bra för barn. Men en tjejmiddag? I samma viktklass som att handla tycker jag. Går att göra någon annan gång.
  • M C
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-09-19 15:17:20 följande:
    Oja. Några fler alternativ ↑
    Himlars, för den där kan du få rabiata muslimer på dig! Ta den!
Svar på tråden The return of the Lolilla