• M C

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-09-20 09:59:18 följande:
    Ja MC, om du bara kan lösa längd problemet så finns det ju inga hinder
    I drömmen nådde han finfint.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-20 10:01:57 följande:
    Sluta plåga oss med dina snuskiga drömmar nu, MC *varnar* 
    Jag drömmer rätt ofta om sex med andra än gubben. Jobbigt. Men oftast är jag ju gift med honom och tackar nej. Inte inatt. Han fanns i bakhuvudet men vi var inte ett par.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-20 10:02:55 följande:
    Tankar på husbil really get you going
    Ja, typ.
    Eller så tänker jag alltid på sex och nu när vi pratar köpa husvagn så integreas det i mina porrfantasier.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-20 10:05:06 följande:
    Tyvärr.......ja. Skrikandes I´ll never be the same.
    lokisse skrev 2010-09-20 10:03:47 följande:
    urk...
     Sammanfattar det hela.
    Äh, nya inputs i sexlivet kan man väl inte tacka nej till? Bara för ståsexe är det värt att bli smal igen. Just sayin.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-20 10:06:19 följande:
    Åhhh! Jag hade samma dröm! fast det var du som stod på knä..........
    Inte alla fyra då? Å du med en piska?
  • M C

Titta, vi tänker lika allihop!Hjärta

• M C
    Mariohn skrev 2010-09-20 10:20:19 följande:
    Varför pratar du om ligga? Det är väl inte lördag idag? 

">

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-09-20 10:50:14 följande:
    Man must arbeiten. "Arbete ger frihet" som hon Cederfeltskan skrev.

Ni kan lufta könsorganen under tiden. Det luktar nämligen lite instängt här.
    Hos mig luktar det nysexat.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-20 11:01:27 följande:
    M C skrev 2010-09-20 10:59:58 följande:
    Hos mig luktar det nysexat.
     *stänger dörren om MC* 
    Avundsjuk på mina porrdrömmar?
  • M C

Jag har haft sex med alla möjliga snyggon i mina drömmar, Gerard Butler bla. Som pilska kaniner i drömmarna.
    *får lite beslöjad blick*

Svar på tråden The return of the Lolilla