Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Hej på er!

Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-05-02 15:55:56 följande:
    Suck... Vi har varit ute lite. Lekt på lekplatsen och grejat lite i trädgården, jag fick en grym maskrosrotsuppdragare i Morsdagspresent förra året. Nu gick jag loss med den och tänkte: faan, vad lätt det är, i år, förra året minns jag att jag tyckte detta var skitjobbigt, vad fit jag måste blivit... (Eh, du var ju för fan befruktad till tänderna, sa Mfern- rätt hade han)Sedan har jag lipat en sväng efter bråk med Elsa (typ fjärde idag).... Så nu är jag rätt deppig, men har gjort klyftpotatis, god sallad och väntar på att grillen skall bli varm så vi kan slänga på hästkuken.
    har tösen humör?
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-05-02 16:00:22 följande:
    Det, plus jordens jävla järnvilja och är tre, ingen bra kombo....
    Oj. Då förekommer det battles då med andra ord.

Mår du bättre idag?
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-05-02 15:25:45 följande:
    Hej pannkaka! Hur mår du?
    Hej Pixie!

Trött & verkar som jag är på väg att bli förkyld igen. Du då? Mycket med huset?
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-05-02 16:04:20 följande:
    Ja, det händer... typ tio ggr om dagen. Vi har hamnat i en ond cirkel, kan jag känna. Jag tänkte slå en signal till föräldrarådgivningen imorgon och be om lite bra, konkreta tips. Jag vill inte sugas med i den grejen där man bara går och skäller, jag är ingen sån person och vill verkligen inte vara en sån morsa, men jag är ju inget proffs, det är min första unge, liksom Jag mår bättre, tack, har kunnat äta två mackor idag, plus klarat att vara ute, så jag är glad. Du då?
    Finns det föräldrarrådgivning? Vilken bra grej isf.

Cyklade ner till Maxi då jag behövde köpa halstabletter....efter det har jag varit helt slut. Haft febertoppar inatt & ont i halsen. Hoppas att det inte utvecklas till en dunderförkylning.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-05-02 16:09:40 följande:
    Åh, fy fan. Hoppas inte jag smittat dig Ja, föräldrarådgivning finns i de flesta (tror jag) kommuner, det brukar vara på samma ställe som familjerådgivningen..... Good shit är det iaf! Jag är ett fan av sånt och jag tycker det känns bra att få lite hjälp av dem. Om hon skiter i vad vi säger när hon är tre, vad kommer hon inte göra när hon är tretton, liksom?
    Skit bra att sådant finns. I alla dess former.

Tonåren kommer bli en dans på rosor
  • SimplyTheBest

Nu ska jag äta.

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-05-02 16:25:57 följande:
    Uhhhmm. *känner igen mig* Jag beställde Trotsboken (Adlibris) och köpte Våga vara vuxen (Akademibokhandeln). Efter det blev livet mycket bättre! *tipsar*
    Har det varit likadant för dig?
  • SimplyTheBest

Min bok är megabra! Bara så ni vet

Svar på tråden The return of the Lolilla