Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-05-02 17:10:29 följande:
    Alla går igenom det. Äve om man inte tror det. Plus att folk inte alltid är så villiga att berätta när något inte är bra eller man känner sig som en dålig, elak mamma. You do that.
    Har svar på detta men vet inte om jag vill skriva det här. Funderar vidare, annars tar jag det på andra sidan.
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    SimplyTheBest skrev 2010-05-02 18:06:07 följande:
    Har svar på detta men vet inte om jag vill skriva det här. Funderar vidare, annars tar jag det på andra sidan.
    Skrev på andra sajten istället.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-05-02 19:01:46 följande:
    Vilken var det, nu igen?
    "En flicka som kallas Alice" av Kristin Hannah. Väl värd att läsa.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-05-02 19:07:09 följande:
    *googlade*EUW, spännande, va?
    Det är den. Väldigt bra. Fick tårar i ögonen & en klump i halsen innan idag när jag läste i den. Då är en bok bra!
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-05-02 19:06:01 följande:
    *knaaaaaak*Det var min rygg.
    Ajajajaj. Stackare.
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-05-02 19:22:17 följande:
    Tack!Gullungar!Men akta er va fint det blev i trädgården, det är nästan värt det faktiskt.
    Bilder på FB?
  • SimplyTheBest
    Vik hädan skrev 2010-05-02 19:34:31 följande:
    Fan vad ni människor äter pizza hela tiden!! Inte konstigt att ni är feta Men jag äter fan aldrig pizza och är ändå fet
    Det är nästan värre. Jag går inte ner i vikt för tillfället.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-05-02 22:23:34 följande:
    Inget speciellt. Den är rätt tråkig. Men jag kommer kanske aldrig att äta en vanlig pizza igen. Det blir liksom nästan omöjligt när man vet hur många kalorier det är och jämför met ett normalt dagsintag. Sen tycker jag knappt att det är gott längre.  På mcDonalds äter jag Big M utan ost och dressing. Först var det lite torrt men sen vänjer man sig och nu tycker jag att den är slabbig och icki de gånger jag inte har tid att vänta på en special.
    En fråga: går du på någon form av ständig diet eller det är bara så att du tänker på vad du äter?
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-05-02 22:44:03 följande:
    Jag håller diet mån-fre (ej fre kväll) sen kan jag släppa loss lite mer på helgen. Men jag har liksom inga urballningar. Jag skulle aldrig sätta i mig en påse chips eller så. Jag kan gärna dricka ordentligt med vin och äta dessert och så, inga problem. 
    Imponerande

Just nu äter jag isglass - ont i halsen
  • SimplyTheBest
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-02 23:05:28 följande:
    Jag kan äta upp en hel påse ostkrokar på nolltid samt få i mig mera kladdkaka än någon annan jaf träffat. Dt är min stora talang! Impad?
    Det ÄR imponerande
Svar på tråden The return of the Lolilla