• M C

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-09-30 09:52:09 följande:
    Högljutt, religiöst mässande?

Jävla barnkalas.
    Ljudnivån var i klass med en rockkonsert stundvis. Iom det fick även de vuxna lite extra volym. Jobbigt.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mrs Holmes skrev 2010-09-30 21:50:25 följande:
    Det är nog jag.
    Som kalsonger. Säger bara det.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-30 14:46:48 följande:
    R U awaiting the return of your Queen, subordinates?

Allvarligt, vadfan har ni gjort med tråden medan jag varit borta? Shame on you.....

Nåja, imorgon är jag tillbaka och jag förväntar mig full uppslutning eftersom jag behöver ert stöd då. Ses!

Jag är redan här.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-30 22:31:16 följande:
    jag är nu stolt inehavare av en dirndel
    Que?
    *känner mig som miguel*
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-30 22:33:22 följande:
    god natt traden
    Gonatt kissen!
  • M C

Lägg ner.
    Jag ställer inte upp på det här.

• M C

Jaha.

Jag orkar inte med det här, nu lägger jag ner.

• M C

Två dar stog jag ut. Skitungar! Sen var jag tvungen att kolla vad ni gör.Drömmer
    Men jag är ärlig iallafall, jag skrev direkt när jag glodde lite.

• M C

Jaha, snyggt.
    Är inte ens saknad, gulligt av er.
    Bye.

• M C
    2timearound skrev 2010-10-16 17:00:16 följande:
    Jag tappar enorma mängder hår. Det är lite obehagligt. Tänk om allt försvinner?
    Sån tur har du förmodligen inte.

Det är hippt och inne med rakat. Tänk positivt!
Svar på tråden The return of the Lolilla