• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-07 22:12:51 följande:
    Vattenpipan var god Jag förlorade pokern, och vår kompis Niklas tallade mig precis på boobsen. Det var något förvånande faktiskt,

Hursomhelst, ha du sett den här?
    www.familjeliv.se/Forum-4-118/m55382051.html
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-07 20:35:09 följande:
    Det blev faktiskt fullt ätbart  
    Zchimla skrev 2010-11-07 21:49:07 följande:
    Min paj blev god - fast den svämmade över *oupps*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-07 23:10:26 följande:
    Ohja. Jag har tom gett min nemesis jfsebastian some lolilla-loving i gb, för jag tycker att han har varit väldigt bra i tråden. 
    Oh yeah!
    En del människor är bara helt knäppa, JF är bra i sånt skarpt läge. Oavsett åsikter är hans människokärlek oantastbar.
  • M C
    Zchimla skrev 2010-11-08 06:49:41 följande:
    Morning - varför ska jag vakna så här tidigt när jag inte behöver??
    För att du hade lyxen att vakna utvilad den tiden.
    *gääääsp*
  • M C
    lokisse skrev 2010-11-08 08:58:13 följande:
    nej!
    det är ingen god morgon.
    *surblänger*
    mops har haft 40 grader feber i natt.
    nu är hon feberfri men gnällig jag är trött som en sten.
    Vad heter alvedon på tyska?
    Det heter Tylenol på amerikanska vet jag.
  • M C
    lokisse skrev 2010-11-08 09:20:34 följande:
    Parasetamol i sup är the hit
    Vi kör med flytande.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-08 09:25:57 följande:
    Igår hittade jag tre vita hårstrån till. Det går snabbt utför nu märker jag.
    Du får se dem som tecken på visdom!
  • M C
    lokisse skrev 2010-11-08 09:23:30 följande:
    inte i rumpan hoppas jag (är sa jätte rolig som man kan vara när man inte sovigt pa natten)
    hon vägrar att svälja och supar är snällare mot magen
    Mina älskar alvedon. De vill ha en "hit" lite nu och då faktiskt. Dessutom har flytande den enorma fördelen att det lindrar när man smörjer med den med. Så tandvärken går över rätt så fort när de tar en sup.

Me like alvedon. A LOT.
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-11-09 10:10:28 följande:
    Aha, det förstås. Låt mig se...2timer står på listan, Jazza står på listan...sen står ett par namn till som jag inte kan tyda.
    Jag levde i en illusion om att jag stog med där. Du har iallafall sagt att du är kär i mig en gång!
    (När jag sa att jag vill utbilda mig hela livet. BTW: jag ska läsa en kurs i industriell ekonomi till våren)
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-11-09 11:00:52 följande:
    M C skrev 2010-11-09 10:57:03 följande:
    Jag levde i en illusion om att jag stog med där. Du har iallafall sagt att du är kär i mig en gång!
    (När jag sa att jag vill utbilda mig hela livet. BTW: jag ska läsa en kurs i industriell ekonomi till våren)
    Det här var skälet till varför jag inte ville uppge övriga personer på listan eftersom ni kvinnor inte kan hantera dem. :)
    Ha. Ha.

Jag är så naiv att jag tror på vad folk säger, ska genast sluta med det.
Svar på tråden The return of the Lolilla