Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-05-02 16:02:12 följande:
    Oj. Då förekommer det battles då med andra ord. Mår du bättre idag?
    Ja, det händer... typ tio ggr om dagen. Vi har hamnat i en ond cirkel, kan jag känna. Jag tänkte slå en signal till föräldrarådgivningen imorgon och be om lite bra, konkreta tips. Jag vill inte sugas med i den grejen där man bara går och skäller, jag är ingen sån person och vill verkligen inte vara en sån morsa, men jag är ju inget proffs, det är min första unge, liksom

Jag mår bättre, tack, har kunnat äta två mackor idag, plus klarat att vara ute, så jag är glad. Du då?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-02 16:07:32 följande:
    Finns det föräldrarrådgivning? Vilken bra grej isf. Cyklade ner till Maxi då jag behövde köpa halstabletter....efter det har jag varit helt slut. Haft febertoppar inatt & ont i halsen. Hoppas att det inte utvecklas till en dunderförkylning.
    Åh, fy fan. Hoppas inte jag smittat dig
    Ja, föräldrarådgivning finns i de flesta (tror jag) kommuner, det brukar vara på samma ställe som familjerådgivningen..... Good shit är det iaf! Jag är ett fan av sånt och jag tycker det känns bra att få lite hjälp av dem. Om hon skiter i vad vi säger när hon är tre, vad kommer hon inte göra när hon är tretton, liksom?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-02 16:28:44 följande:
    Slå en signal om du vill snacka om det. Nu har du ju ont i halsen men det går väl över nån gång. *kram*
    2timearound skrev 2010-05-02 16:25:57 följande:
    Uhhhmm. *känner igen mig* Jag beställde Trotsboken (Adlibris) och köpte Våga vara vuxen (Akademibokhandeln). Efter det blev livet mycket bättre! *tipsar*
    MAssa tack, hjärtat Skall genast shoppa böckerna och ringer gärna när jag kan prata mer än två minuter utan att kräkas
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-02 17:10:29 följande:
    Alla går igenom det. Äve om man inte tror det. Plus att folk inte alltid är så villiga att berätta när något inte är bra eller man känner sig som en dålig, elak mamma. You do that.
    Nej, man får fan dra ur folk det. Vad är problemet, liksom? Det ÄR inte lätt att fostra barn, liksom.....

Har beställt böckerna nu, är astacksam för tipsen, Tvåan, de lät skitbra när jag läste om dem. Passade även på att köpa födelsedagspresent åt en kompis pokvän som fyller i veckan, vi skall ut och äta på fredag
  • Jazza

Nu skall vi bada våra skitiga skitungar Ses sen.

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-02 18:00:41 följande:
    Min bok är megabra! Bara så ni vet
    Vilken var det, nu igen?
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-02 19:04:36 följande:
    "En flicka som kallas Alice" av Kristin Hannah. Väl värd att läsa.
    *googlade*

EUW, spännande, va?
  • Jazza
    M C skrev 2010-05-02 19:06:01 följande:
    *knaaaaaak*Det var min rygg.
    *bjussar på sprit och tabletter*
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-02 19:46:32 följande:
    Jag äter inget annat än viktväktar-pizza.
    Vad är det på den?
Svar på tråden The return of the Lolilla