Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-30 20:25:58 följande:
    Laxigt rosa ja Äsch alla dissade väl inte den tror säkert mesen tyckte den var fin med ett skärp eller nått.Nej nej inte alls grisg men helt klart hederligt påverkad av tyngdlagen. Jag gillar det finns inget värre än folk som bara går upp en liten bula och tuttar.jag har nu gått upp en siså där 21 kilo och förra graviditeten så slutade jag på 35+
    Ok, kokt lax isf...

Påverkad av tyngdlagen? Jävla fitta!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-04-30 20:29:49 följande:
    Vad gör ni?
    Blir förbannad på Nicket som mobbar mig..... Eller, kastar snus i mushus som det kallas
    Har du ätit ngt gott?
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-30 20:31:10 följande:
    STOR skillnad mot före och efter graviditets bilder, jag ser dig som så där petite i stil med mesen och Tvåan blev glad av att se lite redigt kött på dig.
    I ditt huvud är det kanske så, men jag ser precis likadan ut, ju... Förutom att magen inte står rakt ut, utan hänger ner istället.... Det är inte snällt att jämföra med partybilderna från typ 2001 där jag har rosa linne och vit klocka
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-04-30 20:33:06 följande:
    Ätit kladdkaka. Känner mig som ett svullo.
    Gott!
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-30 20:34:44 följande:
    Få se en mera aktuell bild då du ska veta att jag är ärlig
    Bild nr 7 i foton av mig är den senast tagna efter S, den togs i februari, Nr 8 är från nyår, då var jag fet som fan....
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-30 20:42:45 följande:
    Du yrar i foton av dig är nr 8 vår/sommar/höstfoto.De jag misstänker kan vara nyårsfoton är upplagda 2jan 2009 och där är du vacker som en dag och har en fantastiskt snygg klänning från hm. Som sagt tidigare så har jag en likadan
    Meh, inte bland mina foton, utan "foton av Jazza" dvs andra personers foton av mig - retard!
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-30 20:43:20 följande:
    Suget dyker upp ibland men allt gör ont guppar och skapar illamående
    Oralt då?
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-04-30 20:46:31 följande:
    Undrar om du har en annan ordning än vad jag har...det är foton från 2009 ju.
    Men om ni kollar under min profilbild, så står det väl visa foton av Jazza (51)?
  • Jazza

Får poäng för modellooken, väl?

• Jazza

Det fotot där jag är megafet, från nyår, känns lite jobbigt att klistra in, då en kompis är med på bilden... Kan se om jag hittar ngt annat.

Svar på tråden The return of the Lolilla