• M C

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-09 17:01:08 följande:
    Tackar. Jag slänger ihop kapitel två lite senare. Jag är själv nyfiken på hur det ska sluta. 
    Med mera snusk hoppas jag! *läser och skrattar högt*
    lokisse skrev 2010-11-09 16:44:46 följande:
    en gang rakade timern lova att vi skulle fa komma hem till henne och käka... hon renoverar än i dag
    Jag som trodde att det var en planerad renovering!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-09 16:41:16 följande:
    Nej. Idag har de varit sällsynt "dåraktiga" faktiskt.
    Extra kärleksfull idag?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-11-09 17:14:58 följande:
    Jag var bara ARTIG!
    Vill du ha vårt lösvirke? Bohem chic har väl sånt?
  • M C
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-10 08:07:03 följande:
    Men för helvete roa mig jag somnar snart!!

Idag har vi fått första snön det ser fruktansvärt grått blött och  trist ut
    Mäh, du är ju BLIND! Det är ju vitt ute!
  • M C
    Mariohnym skrev 2010-11-10 09:25:07 följande:
    Godmorgon! Jag ser att ni klagar på min novell. Det är ert fel om den är dålig. Ni ger mig inte tydliga riktlinjer. Nu skriver jag slutet och så får ni leva med det!
    Bara jag slipper vara med så är jag nöjd. Eller om jag är snygg, vältränad och har lagom stora bröst, då kan jag tänka mig att vara med.
  • M C

Bra slut!

• M C

Nu tänker jag berätta hur duktig jag varit och jag vill ha lite beröm efteråt - så det inte blir några missförstånd allså.

Jag har ju köpt en motionscykel, en magnetisk som inte låter alls när man trampar. Första dagen var det 3km, andra 4, sen gick jag på 6km. I förrgår målade jag taket i köket sen var cykeln avstängd en lååång stund när jag cyklade så nånstans över 4,5km men troligtvis inte 6km.
    Igår slog jag till på EN MIL.
    Jag har inte ont, jag har inte sprängt några muskler på vägen, jag hade kunnat cykla lite till men röven, ack röven. Det var dessutom matdags.

Vad tycks?Cool

• M C
    Mariohnym skrev 2010-11-10 09:47:32 följande:
    Har alla jävlar snö utom jag??
    Der vräker ner. Såg du bilden på min feed? Det är några centimeter sen.
  • M C
    Mariohnym skrev 2010-11-10 09:54:54 följande:
    Grymme!! Jag trodde att du hade målat taket och promenerat samtidigt men du får klart en guldstjärna ändå
    Prommisar går bort, jag har oftast alldeles för ont i fötterna. (sprickor)
    Tack!
    lokisse skrev 2010-11-10 09:56:16 följande:
    jag tycker att det later som en riktig bauta bragd.
    det var en motionscykel jag skulle titta pa när jag rakade köpa tvillingvagnen...
    turligt nog är jag överbjuden pa dom andra vagnarna (andas ut av lättnad)
    Man blir stark i armarna av en tvillingvagn. *vet*
    Tack!
  • M C
    lokisse skrev 2010-11-10 15:38:29 följande:
    varför vill ingen jävel se bilder pa min moderkaka?

det vore kanske en het trad även om den nog aldrig kommer komma upp i klasser som den om mammor i bergby.
    Min moderkaka syns i bakgrunden när gubben knäppte minior i tvätten efter snittet. De hängde ff ihop då.
Svar på tråden The return of the Lolilla