• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-12 15:13:10 följande:
    Tycker du att jag är pryd? Är det jag som är konstig och vaniljig?
    Du är vanilla, ja. Sen har du rätt bra integritet, sån är tex inte jag. Jag har pratat sex med de flesta av mina kompisar. De *fnissar* kommer till mig och beklagar sig över frånvaron av sex!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Hittade lite passande gubbar:
    adult smileys
    adult smileys
    adult smileys
    adult smileys

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-11-12 15:18:30 följande:
    Jag hade själv inte försatt mig i den situationen, men så jätteabsurt kan jag nog inte tycka att det är (och nu har jag ändå, för din skull, ansträngt mig)

4 knull på samma bröllop?? Det bor en liten hora i oss alla!
    Det har nog hänt mig på krogen några gånger, men på bröllop?
    Bara med gubben. Har aldrig haft sex med folk jag eg umgås med. Det blir så konstigt efteråt.
  • M C
  • M C
  • M C
    Jazza skrev 2010-11-12 16:02:37 följande:
    Ja, det skulle jag. Min relation är mitt (och partners) ansvar och andra tar ansvar för sina relationer. Fan, man skulle ju bli tokig av att gå runt och bära andras samvete på sina axlar.
    Sorry att jag är evil, men det är så jag ser det.

Nu skall jag få gå och lägga mig under tiden Mfern gör käket. Hejhopp!
    Jupp.

Eller nupp.
  • M C
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-19 20:10:18 följande:
    Tvåan har en stooor handväska
    Tsss, man behöver på sin höjd en fannypack.
  • M C

Fick ett anfall på CM.
    Ber inte ett dugg om ursäkt, saker är som de är och jag är rätt förbannad.

• M C
    Sven Justus skrev 2010-11-20 21:49:45 följande:
    Nu slumpar dig sig så att jag precis lästa det faktiskt. Anfall är väl en skaplig underdrift.. :)
    Jaaavafan, jag gråter och är arg. Baaad kombo.

Men jag dricker vin med, vi kanske kan fokusera på det?
    Erasmus skrev 2010-11-20 21:54:55 följande:
    Du vet att jag respekterar dig MC...men jag måste i ärlighetens namn säga att det är lite beklämmande att se hur du jagar den där ursäkten som aldrig kommer att komma. Det blir liksom bara mer ved på elden. Ställ dig för faen över detta pajkasteri, snälla.
    Jag tar ungefär nästan vadsomhelst men jag fick nog nu.
    Men I promise, nu är det nokk.
    2timearound skrev 2010-11-20 21:59:13 följande:
    Håller med. Vi tiger i hjäl det. Take the high road. 
    Äh, det är överskattat. Typ.Drömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla