Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-10-22 11:05:25 följande:
    Min nästa fråga är: kommer du på dig själv med att ibland slå ett öga på dem i brösthöjd?

Jag menar inget illa Freddan. Vill bara veta
    Sådant tycker jag är skitkul. Om en karl råkar snegla på mina tuttar gillar jag det och tar det som en komplimang. folk verkar bli irriterade av sådant
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-10-22 11:14:44 följande:
    Se mitt svar nedan

Jag är en kärring ibland. Så enkelt är det.
    Fast jag håller med. Jag blir jävligt irriterad på folk som GLOR. Inte så mycket för att de tittar på mina bröst utan mest för att jag äcklas av att vara i samma rum, stadsdel eller land som någon med så lite självkontroll. Det är pinsamt och jag säger ifrån.  Däremot tittar jag själv ibland. Det är så jävla löjligt med tjejer som har en EXTREMT lågt skuren tröja med EXTREM push-up...flyttar sig topen en mm ser man vårtgården...och så låtsas de bli förolämpade och "krengta" om en man tittar. Alla tittar. Och den som klär sig så vet det. Det vet jag eftersom jag klär mig så ibland och är medveten om det. 
  • Mariohn
    Jolly Bob skrev 2010-10-22 11:37:57 följande:
    Det har hänt, ja.
    Det är dock ffa på firmafester eller fyllekonferenser som dessa tanter gör oanständiga närmanden - när de stinker av vin.
    Jag stinker alltid vin. Mer eller mindre. Men jag skulle å andra sidan inte ofreda dig heller. Det är liksom bara att bita i kudden och gilla läget.
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-22 13:41:14 följande:
    Säkert....
    det är sant. Ni är tjejer allihop. Nästan. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-22 13:43:03 följande:
    Ja?
    Jag ligger inte med tjejer. De har ingen snopp. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-22 13:44:58 följande:
    Jag har tom problem med att kategorisera vilken art du tillhör så nej.
    Jag vet inte själv faktiskt. ANOF kallade mig "vidrigt litet djur med spinkiga armar"
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-22 13:51:42 följande:
    Och det var efter att du ändrade bild?
    NEj det var när jag skickade en bild av mig själv naken. 
Svar på tråden The return of the Lolilla