Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-27 10:09:12 följande:

Dags att gå vidare för vissa tror jag..........

Morgonens underbara start! LÄS!

Det bästa är de pinsamma kommentarerna. "I min familj är vi felfria!!!" Man är fan skadad om man aldrig irriterat sig på en partners slarv ÄVEN om man inte har en slarvig partner. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 10:15:20 följande:
    Jo, men kom igen nu. Om man känner sådär, så är det nog svårt att få rätsida på. Jag tror iofs att det är hon som behöver lite slappna-av terapi. Han verkar jobbig också. Svårt.
    Ja lite väl mycket verkar det allt vara Men prettokommentarerna känns ändå sådär onödigt "håhåå i vååår familj..."
  • Mariohn

Åhåhååå...Någon som minns att jag berättade om Tor? Svägerskans styvpappa som dog för några veckor sedan? Han började må illa på kvällen och dog på natten. 28 år gammal utan förvarning. Någon har stulit hans minnessten fick jag veta precis. Det finns människor som är helt utan samvete. 

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-27 10:20:38 följande:

Nej, det är typ du och jag som inte har det... Märkligt. Hur hamnade VI här?

Maran: Din dröm kommer ge mig mardrömmar. Vafan!

Jag har en teori. Kvinnan i drömmen kanske är "jag"...Jag har alltid undrat hur någon som jag kunnat snärja en så underbar människa som M och få ett så vackert barn. Jag känne rinte alltid att jag förtjänar det. Ibland är jag rädd att jag saboterar för mig själv med mitt jäkla humör och oftast kommer jag inte på hur tjurig jag varit förrän i efterhand. Det är en möjlighet att kvinnan i drömmen är mitt eget onda jag och den öppna dörren symboliserar min oförmåga att stänga ute den delan av mig själv som jag önskar att jag kunde kontrollera.... *djup tänkare* 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 10:32:46 följande:
    Har apoteket slut på lithium?

*skojar förståss*
    Jazza skrev 2010-10-27 10:32:52 följande:
    *ger ett piller*
    Sluta
  • Mariohn

Det kan också röra sig om en djupliggande rädsla för att skaffa lugg i framtiden. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 10:35:24 följande:
    Lugg is tha shit!
    För att du är snygg i lugg ja. Jag orkar inte underhålla den. 
  • Mariohn

*ASG* Ja M....lämna din marsglass i frysen och stick och jobba. Gör det....sick sob. 

Svar på tråden The return of the Lolilla