Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-04 10:34:16 följande:
    Sitter med en stor blodig papperstuss i näsan, Hm jag måste verkligen börja fila naglarna nu kom jag nog åt  min kroppspulsåder eller nått håller fan på att förblöda.
    Okeeej... du filar naglarna, träffade kroppspuslådern och nu har du papper i näsan?    
    Om det kommer fina kvinnor och män i vita kläder till dig ska du se dem som vänner. De vill hjälpa dig! 
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-04 10:41:54 följande:
    Nej jag borde fila naglarna så jag slipper förblöda när jag petar mig i näsan.  Låt bli mina snorkråkor!!
    Snyt dig nästa gång så slipper du fila och krångla. 

*präktig* 
  • Midka
    Mariohn skrev 2011-02-04 11:03:26 följande:
    AHAHA Jag väger 59 Stl 27 i jeans!!!! Jag är så jävla tillfredställd. Jag kan använda alla gamla jeans från gymnasiet och jag har inte vägt under 60 kg på 9 år!
    Word!

*bugar, rättmätigt impad* 
  • Midka
    Mariohn skrev 2011-02-04 11:10:09 följande:
    Haha word Känner mig som en tonåring igen och är röksugen. Det trodde jag att jag lämnat bakom mig

Hur mår alla i tråden? Har de berättat för dig? annars går det bra att bara berätta hur du mår personligen! 
    Nope, de har inte berättat ngt för mig.  Gråter 
    Man tror att allt ska lösa sig bara för att man går ner i vikt men så är det ikke! Så röksuget är tillbaka... Stackare!

Här är det bra... Lite dålig i magen så jag är hemma. Ska på fest ikväll! Yippieee!

• Midka

Har ni funderat på att lägga tråden i en medlemsgrupp?
    Då får bara "invigda" läsa och skriva i den. 

• Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-04 11:14:46 följande:

*iggar the skinny girl*

*s*
    Du är söt iaf! 
  • Midka
    2timearound skrev 2011-02-04 11:18:22 följande:
    Det är visst bara för SPECIELLT INBJUDNA!!! Jag fick skicka nån smörig ansökan för att få komma in..
    Vem som helst kan starta en medlemsgrupp. Det gjorde jag igår. Sen får de andra "ansöka" om att komma med.
    Mariohn skrev 2011-02-04 11:21:23 följande:
    Vilken? DENNA? Kan man flytta existerande trådar? Jag fattar inget. Jag blir stressad. Svara mig. Ta inte min tråd utan att säga något!! Ni skulle bara våga!!!!!!!!!!

Nu tar vi det lugnt och fint....
    En person kan starta en medlemsgrupp tex du. Sen gör du en tråd i gruppen och sen börjar du bjuda in folk eller lägger en länk här så kan folk själva be om att få komma till den gruppen. Du kan sen bestämma om tes jag får komma till den gruppen. Om du accepterar mig kan du göra mig till vanlig medlem, VIP (vet inte vad det hjälper) eller värd. Jag tror att alla som är "värd"  kan besvara och godkänna nya ansökningar till gruppen.

Poängen är att man kan prata mer öppet och därmed inte få nojjan av att ha råkat avslöja sin familjs namn odyl.

Comprende?        
  • Midka

Och hur vet jag om jag är antagen eller ej? Eller har ni gått på fika allihopa nu? Säg inte att ni har ett liv för gudsskull!

• Midka
    Sven Justus skrev 2011-02-04 11:35:22 följande:
    Börjar feströka vid 35+? :)

Dessutom minns jag ngn som rackade ner strenhårt på de som rökte. :)
    Har hon rackat ner på folk och sen gör hon det själv! *skrattar*
    Det gäller att inte pissa i eget buskage....  
Svar på tråden The return of the Lolilla