Inlägg från: M C
|
-
-
Aj nååååu!Midka skrev 2011-07-19 19:15:13 följande:Shit i sniglebrallan!
*dör lite*
Satan alltså, klippet! *letar fram*
Kolla här!
Clip 40. -
Jag är här.Ökänd skrev 2011-07-31 13:36:58 följande:Ingen här ju...
Och var är min största antagonist av dem alla. Glömt namner till och med?
*skyller på meducinen*
Och var är MC?
*saknar*
Vill ha lite lagom kravlöst-sällskap.
*kram* -
Åhå, hade du flmkameran på discogolvet på färjan?Midka skrev 2011-07-31 10:42:03 följande:Så här...?
Så där dansar ju jag, fast bättre. Mer poppin*n*lockin.
Dansade fan röven av alla stiffs - 15 år yngre och mååååånga kilon lättare än jag. -
Så här dansar jag (fast jag går aldrig ner på golvet).
">
Ni får se franskan som charmig.
-
-
Närå, jag bara pausar. Du vet, ibland måste en tant ta en paus.Ökänd skrev 2011-08-01 00:23:41 följande:äNTLIGEN. *som Fylking sa*
*pussar*
Trodde du övergett tråden totalt. -
Jag brukar tänka så att om de inte lyssar får de ont. Mitt samvete är iallafall rent.ALM skrev 2011-08-01 00:30:14 följande:Usch blir så jävla trött Svarar och försöker hjälpa till i ks och vad får jag för det? skit så klart, jävla snorungar som inte kan ta råd från en tant. Men fråga inte då
-
Men nu är vi här!Ökänd skrev 2011-08-01 00:58:33 följande:Jo, jag vet. Har också pausat.
Du vet, det är ju för dig. Tråden. -
Sann FL-maniska.ALM skrev 2011-08-01 01:00:10 följande:Pausar oxå dvs loggar ut för att snabbt logga in igen(kan ju missa nått)
Jag kollar alltid in mina galningar först av alla. Idag tex har jag tragglat mig igenom några SDarens ordbajseri på FB. Det var löjligt enkelt eftersom en av dem började med att kalla mig idiot varpå jag genast skickade upp byfånen på läktaren med wikilänken om ad hominem.
Det var rätt kul!