• M C

The return of the Lolilla

MissKaos skrev 2012-11-29 20:36:56 följande:
    Ojdå!
    Jag har inte varit här på länge, det blev som lite omysigt på ngt vis.. Så kom jag på att jag saknade er..
    Men gulle dig! Hjärta
    Det är så trevligt att läsa sådant, en mycket välkommen omväxling mot för hur det varit här ett tag. 
    I feel so violated, do it again.
  • M C

HAHAHAHA!, jo tacka fan för att man behöver ägglossning! *har försökt få till nummer tre i sex år*

• M C

Hello sweete!

Jag har hormoner jag med, ibland ringer de på dörren och vill förkunna nån galnings ord. 

• M C

*dricker vin*

Jag har bara fått en påringning. Jehovas för fyra dagar sen, då när jag låg nerbäddad i soffan men värk ovanpå huvudet och i bihålorna som värsta betongkepsen.
    Jag skrattade åt deras försök att få mig att vilja läsa biblen, hade jag inte varit sjuk så hade jag bjudit in till dans.
    *ler djävulskt*   

Bodde granne med hormonerna förut. Det fick mig att gråta blod.
    SÅ många unga snygga sexiga män i skjorta och slips, helt ovilliga att trycka upp mig mot en vägg och knulla skiten ur mig. *gråter*  

• M C

Rött är godare. SÅ mycket godare.
    Men jag måste tänka på min psorisasis som får nåt slags syndrom när den matas med rött. 
    Ergo, vitt. Kallt.
    Inte sprit, inte öl. Bara vin. *sippar lite till* Igår drack jag skumpa, Rotaris rosa. GÖTT.   

• M C
    Katara skrev 2012-12-01 18:03:20 följande:
    Snacka om att kasta pärlor åt svin! Det är synd och skam att det yttre inte speglar det inre alla gånger. *funderar på hur jag skulle sett ut i så fall*

Du skulle sett vilka jobbigt jävla vältränade snyggingar det var! Tompa-typen.
    Ett helt hus med dem. *stönar* 
  • M C

Jag deltar i matlagning på så sätt att jag sitter mittemot och säger ingenting om hans matlagning, tvärs emot hur han gör.

Påjrått är så snygg, så snygg. Som vanligt.

Jag tycker det är jobbigt när det kliar, jag kliar söner huden. MEN det riktigt jobbiga är sprickorna, för då kan jag inte göra något alls.

Så, vitt.
    SKÅL!        

• M C
    Katara skrev 2012-12-01 19:27:46 följande:

Sprickor är aldrig att eftersträva. Vitt är gott. Bara det är alkohol i så....
    Jag tycker att det är viktigt att det smakar gott, oavsett. Därför blir det ofta alkohol i, för läskeblask smakar FAN.
  • M C

Hahahah! Jo, jag slänger vin. *kräsen*
    Är det inte gott så ryker det, jag tänker inte plåga mig när det finns saker som är goda.

Tricket är att han tillräckligt av det goda för att kunna slänga det äckliga.    

• M C
    Katara skrev 2012-12-01 22:19:02 följande:

Hmmmm... man kan ju blanda mindre gott med något gott.... *tittar mig oskyldigt omkring*

Men då smakar det fortfarande av det mindre goda. *vet*

Jag har borstat tänderna. Är trött. Ska förhoppningsvis få sova i natt.

Eller om jag får knulla, vilket som. Jag blir glad för båda. 
  • M C
    Katara skrev 2012-12-02 18:07:04 följande:

Jag tittade på film fram till kl 00.40 så jag är lagom trött idag. Har ändå lyckats städa hyfsat i köket och fått upp lite gardiner så bara adventstiden kommer ner så är det advent på riktigt.

Ååå, städa!
    Jag tog disken i morse med hasande steg, jag var ändå värre däran än maken. 
    Trött.

Kanske man måste få sig lite reductil utskrivet? Man blir pigg av dem.
  • M C
    MissKaos skrev 2012-12-02 21:20:34 följande:
    Rött. Gott. Med chokld elelr brie till

Har itne märkt ngt på psoriasisen. Har migrän med. INTE bra att mata med rött och choklad.

Nä, det var därför jag slutade, då när jobbet var överjävligt. Minsta lilla rötjut och jag låg hela helgen.
    Nu mår jag bra och kan tom dricka mig halvrökig på röda, men jag har vant mig vid att pso håller sig någorlunda.
    Borksämd och bortklemad säger andra, lat säger jag.  
  • M C

Djurfritt för allergi är väl standard?

Men bra grejer måste man väl kunna komma på några? 

Svar på tråden The return of the Lolilla