The return of the Lolilla
Jag har inte varit här på länge, det blev som lite omysigt på ngt vis.. Så kom jag på att jag saknade er..

Det är så trevligt att läsa sådant, en mycket välkommen omväxling mot för hur det varit här ett tag.
HAHAHAHA!, jo tacka fan för att man behöver ägglossning! *har försökt få till nummer tre i sex år*
Hello sweete!
Jag har hormoner jag med, ibland ringer de på dörren och vill förkunna nån galnings ord.
*dricker vin*
Jag har bara fått en påringning. Jehovas för fyra dagar sen, då när jag låg nerbäddad i soffan men värk ovanpå huvudet och i bihålorna som värsta betongkepsen.
Jag skrattade åt deras försök att få mig att vilja läsa biblen, hade jag inte varit sjuk så hade jag bjudit in till dans.
*ler djävulskt*
Bodde granne med hormonerna förut. Det fick mig att gråta blod.
SÅ många unga snygga sexiga män i skjorta och slips, helt ovilliga att trycka upp mig mot en vägg och knulla skiten ur mig. *gråter*
Rött är godare. SÅ mycket godare.
Men jag måste tänka på min psorisasis som får nåt slags syndrom när den matas med rött.
Ergo, vitt. Kallt.
Inte sprit, inte öl. Bara vin. *sippar lite till* Igår drack jag skumpa, Rotaris rosa. GÖTT.
Jag deltar i matlagning på så sätt att jag sitter mittemot och säger ingenting om hans matlagning, tvärs emot hur han gör.
Påjrått är så snygg, så snygg. Som vanligt.
Jag tycker det är jobbigt när det kliar, jag kliar söner huden. MEN det riktigt jobbiga är sprickorna, för då kan jag inte göra något alls.
Så, vitt.
SKÅL!
Hahahah! Jo, jag slänger vin. *kräsen*
Är det inte gott så ryker det, jag tänker inte plåga mig när det finns saker som är goda.
Tricket är att han tillräckligt av det goda för att kunna slänga det äckliga.
Djurfritt för allergi är väl standard?
Men bra grejer måste man väl kunna komma på några?