Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Der Ficker skrev 2010-10-27 14:38:59 följande:
    Alltså brudar, jag är inte arg på nåt sätt, jag sitter inte här och gråter och känner mig äcklig och ledsen, men jag har reagerat på detta flera gånger. Du, 2an är rätt hård du mer, men Maran uttrycker bara starkare hur jättevidrigt och äckligt detta är.

Sorry, men jag ville bara ta upp saken nu, det är inte för att tjafsa utan för att jag helt enkelt inte förstår.
    Ok jag har inte ens tänkt på det själv. Jag tycker inte att det är äckligt. Jag reflekterar inte över sådant. Jag är mer än väl medveten om hur olika underliv kan se ut. Jag har satt ca en miljon katetrar i mitt liv. Jag har verkligen bara skämtat. Precis som jag skämtar om bajs, hängrövar, idioter, mens och annat äckligt. Jag är inte ens här särskilt ofta längre. Men jag ska sluta. 
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-10-27 14:40:02 följande:
    Som sagt, jag är inte upprörd eller ledsen. Jag vet att min fitta inte är det minsta äcklig.

Men det är dock i många andra trådar detta har förekommit, inte bara i vår tråd.
    Det där är inte sant. Nu får du faktiskt ge dig. Jag sitte rinte och diksuterar fittor på FL. Jag har kommenterat i tråden med gråmålade fittbilder där folk kallade alla fittor med "dolda inre blygdläppar" för "barnfittor" inget annat. Nu ställer jag inte upp på dumheterna mer. Jag är som sagt ledsen om jag har skämtat överstyr men jag tycker inte att jag på något vis är grövre än någon annan här och med tanke på hur det är ok att skämta med mig har jag inte förstått att ett specifikt utseende är så 2känsligt" eller upprörande.

Med det drar jag även från denna tråden
    Mvh
    Fet dvärg (varje gång jag loggar in) 
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-10-27 14:46:17 följande:
    OK det är tydligen helt omöjligt att försöka ta upp en diskussion här som är seriös. Jag ber om ursäkt för att jag ens försökte
    Det är inte fråga om en diskussion för min del. Det är fråga om att du pekar ut mig och håller mig ansvarig för något som jag på inget vis är ensam om. Det går bra att ställa en fråga rakt ut eller uttrycka att man tycker att något är osmakligt utan att ha en ensam syndabock...vilket jag känner att du gjorde mig till. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 14:51:18 följande:
    Skämtar du nu, mara? Du kan ju inte bara dra för att vi inte tycker samma?
    Jag var lite ironisk...Ja har inte dragit. Inte heller har jag plötsligt fått ett utspel och pekat finger åt någon specifik för att jag ibland tar lite illa vid mig när det skämtas om vikt
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 14:58:25 följande:
    Bra, skönt. Blev lite orolig där ett tag.
    Jag har ingen lust att försvinna. Jag har ingen lust att se fickern försvinna heller.
  • Mariohn

Jag dog nästan precis. Skulle skära i en citron, slant och skar mig i FINGRET. Det finns inget äckligare. Det är så äckligt så äckligt så äckligt. S Å  Ä C K L I G T

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-27 15:17:08 följande:
    Just go McGyverstyle och bygg en kateter av sugrör och fryspåse?
    'Aj som fan! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-27 15:24:46 följande:
    Kateter är helt vidrigt
    Min kompis vaknade efter att ha legat i koma och fick panik = slet tag i katetern. Det gjorde ont har jag hört. 
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-27 15:55:47 följande:

Ollar

*sticker in katetern* 
Svar på tråden The return of the Lolilla