Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-28 09:23:18 följande:
    Jeeez........tog du fram bössan?
    Haha nej...de var säkert helt harmlösa men det är fortfarande chockerande korkat att tro att man får lov att gå in i någons trädgård och inspektera deras hem bara för att man kände den som bodde där innan...Det måste råda någon form av syrebrist. De måste ju ha sett att jag satt här och ändå ringer det ingen klocka i deras mössbeprydda små skallar som säger att "hmm detta kan möjligtvis vara tämligen olämpligt". Hur kommer det sig?? 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-10-28 09:26:17 följande:
    Mhm...det är det
    SÖren vad irriterande det är att jag kommer att börja använda det uttrycket nu. Ditt fel
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-28 09:28:22 följande:
    De är........skåningar?
    Jag är fan benägen att hålla med om att det kan vara anledningen. Jag kan inte tänka mig at ett par stockholmare skulle göra en sådan sak. Jäkla bönder. Fast lite kul är det nu i efterhand. Jag kanske skulle sprutat vatten på dem? :´)
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-10-28 09:32:36 följande:
    Vassegó

Jag sa en jätteskånsk mening till 2timer när vi pratade tidigare i veckan
    "Hia di tös"??
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-10-28 09:36:34 följande:
    Precis!

Andra sidan gärdet fast på skånska
    2timearound skrev 2010-10-28 09:51:22 följande:
    Jaa....jag fattade knappt när du förklarade på den "vanliga skånskan".
    Jag fattar fortfarande inte
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-01 08:35:58 följande:
    Morning people Solig

Det här blir en bra vecka. I morgon tjejmiddag med bästisarna och sen ledigt hela familjen tors-sön. 

I helgen ska vi ta med all personal, både alla som jobbar nu och några av de gamla och gå ut äta trevlig middag och lösa mordgåtan.se sen ska vi sova på hotell. Ska bli jättekul
    Åh vad ROLIGT!  Ta roliga bilder  
Svar på tråden The return of the Lolilla