Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Alla verkar ha klickat på den jävla länken... 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-01 21:14:02 följande:
    Nu har jag läst igenom ert skit ni skrivit sen jag drog. Endast en lam jävla bitchfight mellan Jaz och Semp. Helt utan huggtänder. What´s wrong with you? Är du sjuk Jaz? *orolig*
    More is more. Möbelstore
  • Mariohn

Hej. Prata med mig. Varför ser jag inte ikonerna ovanför textrutan? Har inte gjort på två dagar? Är det ett straff? 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 10:30:17 följande:
    Hej lilla Kräk. Det är samma för mig. Jag trodde också det var ett straff så jag led i tysthet. 
    Hoppas det är jobbigt
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 10:41:12 följande:
    Lika jobbigt som för dig  

Eller har du kommit på en lösning?  
    Man kan klicka ändå  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 10:48:15 följande:
    Jag vet men det är svårt att hitta rätt applikation. Varför straffar de bara oss?
    Jag misstänker att det har med längden på klänningarna att göra.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 10:56:51 följande:
    Hur? Jag är redan stark, jag kan försvara mig, jag har alltid nycklarna i handen, jag är alltid vaksam och jag försöker alltid åka hem nykter. Men vad hjälper det mot monstrena? 
    Försök tänka logiskt. Monster är lättare att upptäcka på hösten av självklara och uppenbara skäl. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 10:58:53 följande:
    Inte längden på blygdläpparna dårå?
    Det kanske är samma sak? Om blygdläpparna syns tror jag aldrig att man får tillbaka symbolerna faktiskt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 10:59:35 följande:
    Men de är så snabba och har långa armar...........*patetisk*
    Lysande gröna ögon är lättare att upptäcka i höstmörkret. Ta med dig en hemlig formel som du kan viska och förinta dem!
Svar på tråden The return of the Lolilla