Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-17 11:08:52 följande:
    Jag har precis varit på lunch och ätit så mycket så jag skulle kunna spy. Nu har jag "snott" en av bibliotekets datorer för att jobba på skolgrejer men sitter ändå bara och surfar på fejjan och här, fastän det är en massa stackare som köar till datorerna för att de faktiskt vill skriva på sina uppsatser och skit.
    Va fan! Tänk inte på de andra, de får skylla sig själva för att de inte har en lap topp. Inte ditt problem.... Själv lånar jag böcker på biblan och behåller dom trots att det är kö på boken, straffavgiften är betydligt lägre än att köpa boken. Egoist javisst!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-17 11:11:18 följande:
    Imorse såg jag min summerlove och hans nya slyna här i skolan. Fy fan, det är som om de sitter fast vid varandra, de är alltid tillsammans. Men jag är iallafall jättesnygg idag,  mitt hår perfekt och snygg outfit, medan hon såg sunkig ut med ringar under ögonen, skititgt hår och fula skor. Så det kändes ganska okej iallafall, även om det högg lite i hjärtat.
    Att se snygg ut är bästa hämnden!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-17 11:14:46 följande:
     Hahahaha helt rätt!
    Ja, det är ingen annan som tänker på en, man får tänka på sig själv.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-17 11:12:43 följande:
    hu! jag drömde att min lilla mops hade rabies för nagra nätter sen uch vad det var läskigt!!
    Otäckt!
  • Ord blind

2 timern
    Jag har kursare som gömmer böcker på biblan för att de ska finnas kvar för dom att läsa.... Man söker på en bok det finns 12 ex av, 5 står det att det ska stå i hyllan och där står ingen bok.....

• Ord blind
    M C skrev 2010-03-17 11:26:31 följande:
    Det har jag varit med om också.
    Konstigt fenomen det där. Böckerna bara går iväg av sig själva... De kanske vill stå i en annan hylla tillsammans med ekonomiböckerna istället?
  • Ord blind

Nej, ni goa, Torsten Seth vill ha en date med mig....

• Ord blind

.......

• Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-17 11:52:11 följande:
    jag tror att hon flatlined av chock när hon insåg att hon avslöjat sig lite för oss!
    Nej, jag är inte korkad..... Högst medvetet val. Jag känner google väl
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-17 13:11:58 följande:
    nu vet vi allt om dig sa da kan du lika gjärna jojna sekten pa fb...
Svar på tråden The return of the Lolilla