-
Jag fick första när jag var 31. Gott om tid än!Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-04 01:02:36 följande:Måste ju hitta nån som vill skaffa barn med mig också Jaja, kanske jag hinner få en unge innan jag blir 30 iallafall...
-
Mmmm, den längtan hade jag redan som 20åring. Men inte så jag ville ha barn då, men absolut i framtiden. Inte förrens jag träffade gubben - då var vi 23 o 26 - började det rassla i livmodern.Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-04 08:57:05 följande:Jaa det är det ju! Kan bara stundvis gripas av en längtan efter en liten skitunge, men nu ska jag iväg och träffa min guddotter som förhoppningsvis är trotsig och jävlig idag så att den längtan försvinner
Plockade ut spiralen när jag fyllde 29 ungefär sen tog det 1,5 år innan jag blev gravid.
Skitungar är det bästa som finns!
EN jämnårig kamrat berättade att inte förrens nu har hennes kompisar skaffat barn. Nästan 40 alltså!Det kan jag tycka är lite väl sent. Tänk om det inte fungerar?
-
Barn är inget hinder egentligen, man kan göra många av de saker man vill även med barn.Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-04 09:06:32 följande:Jag har alltid tänkt att jag vill ha barn när jag är 30. Nu känns det som att jag skulle kanske kunna skaffa sen när jag är klar med mina studier, så kanske 27 eller 28.. Fast åandrasidan finns det mycket annat jag ska göra när jag är klar med studierna så det kanske blir 30 iallafall.. Om jag ens kan få barn, det vet man ju inte.
Resorna blir lite annorlunda. Inte sämre, bara olik. -
Jag har shoppat hela dagen. Spenderbyxorna lämnade jag hemma, fick inte ens till en tusing totalt! På en hel dag! Bara strosa runt och prata skit med min vän T som jag berättat om. Hon är exakt lika irriterad på alla idioter som finns här som jag är.
Nu fick jag en gröning från aborttråden. TS skrev ju att alla som gör abort är mördare o sånt, då skrev jag att vanliga normala intelligenta empatiska människor inte tycker som hon iallafall. Men det fick man inte tydligen.
*suck*
Det här stället alltså!
-
Inför två-skedars-dukningen. En till dig och en till bäbis. Man stoppar in samtidigt så det blir lite käk på tuggorna.Ord blind skrev 2010-03-04 18:02:52 följande:Middagen avklarad... Med nöd och näppe. Mannen är på permision och jag fick mata bebis själv som har fått för sig att hon kan hålla skeden med mat själv.... Mat över allt och tillslut började jag mata henne med händerna... Vad gör man?
-
Vem har sagt nåt dumt? Sägs mycket dumt överallt i den tråden.Hercule skrev 2010-03-04 15:00:27 följande:2 tillsägelser i kärringpåbussentråden Minst en av dem var välförtjänt ... (den om avataren)
-
Var glad att ni har ett syfte med livet. Plugga, skaffa jobb och leva liksom.
Idag har jag en sån där baksmälla som kommer även fast jag inte druckit. Har jordens huvudvärk och ont i käken - undrar om det hänger ihop?
-
Finns det några trådar att reta sig på? Annars letar jag bara upp någon av de kända idioterna och petar lite på dem.
-
*garvar läppen av mig åt val-apa-bilden*
-
Kärringbus och kärringbuss - i den ena sorter härjar den andra sorten och ställer till förtret för små nippertippor.