• M C

The return of the Lolilla

Städa är jobbigt. Vem här vet hur många små legobitar det ryms på ett golv?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-06 11:10:17 följande:
    Skicka alla till MIG!
    Är du lite lätt masochist?

En gång klev jag på en duplobit - jacken under sulan blev två kvadratcentimeter stort.
    Så visst, små legobitar är bättre i den genren. Men att frivilligt beställa? M i BDSM.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-06 11:17:00 följande:
    Nej, men jag har inga barn som kan sprida ut legot!
    Nej, det förståss. Men du har väl tangettroll? De kanske smiter ut om natten och strör ut legobitarna...
  • M C
    Bam skrev 2010-03-06 12:20:17 följande:
    Idag är jag seg.
    *pet*
    Jag petar på dig så du vaknar till.
    *pet*

*pet pet*
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-06 16:51:22 följande:
    jag ser att ni har gröna pluppar
    Jag har varit på kalas, glömde stänga ner innan. Bästa kalaset evver, där fanns inga skrikiga ungar! Mitt bidrag till skriket låg och sov hela kalaset.
  • M C

Som det är nu tar jag den gärna i tvåan. Hellre än inte alls.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-06 23:10:57 följande:
    Vet ni vad...jag tror jag älskar er. Ni är underbara hela högenBara vetskapen att jag kan skriva här, på FB, ringa er, sms:a er värmer i hjärtat. Ni är guld värda allesammans
    *kram*{#lang_emotions_heart}
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-07 12:18:13 följande:
    Det är crap
    *kramar om*
    Hur är det fatt vännen?
  • M C

*stångar pannan blodig mot kreationisthelvetet*

Här pratar ni knulla, det är mycket trevligare!

• M C
    Bam skrev 2010-03-07 13:49:17 följande:
    Jag fick lite morgonsex idag. Mysigt trots morgonandedräkt.
    Jag vill också ha morgonsex.
Svar på tråden The return of the Lolilla