Inlägg från: Vik hädan |Visa alla inlägg
  • Vik hädan

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-04-01 14:29:01 följande:
    Kan du inte berätta lite mer ingående hur det går till och så.
    Jag gör själv de där sammandragningarna som man har vid orgasm då de kommer av sig själv. Tror det är så man ska göra, eller??
  • Vik hädan
    M C skrev 2010-04-01 14:53:01 följande:
    Ja, om man är med barn eller har fött barn. Det räknas inte om man bara har knullat stora kukar.
    Jag är jävligt tight så jag behöver ju inte göra såna, tycker bara det känns roligt
  • Vik hädan

Alltså det är nästan så man tycker synd om "forumvärd"en när hennes aprilskämt och försök att stå fast vid det är så pinsamt dåligt och uppenbart.

Men bara nästan.

• Vik hädan
    M C skrev 2010-04-01 15:13:00 följande:
    Hahhaha, jag tycker det är skitjobbigt att de försöker återuppliva den totalt misslyckade CA-grejen. Allt för att ersätta RD, hon var ju en väl fungerande forumvärd. Hon har inte ens en snygg avatar! Btw: michael buble har en så jävla porrig röst att jag vill knulla på matbordet. Men gubben är på stan och jag har mens. Bajsmens. Skitjävlamens.
    Hahhahaha ja Communityansvarigg som avslutade inlägg med "kram"!!! Hahhahahaha då dog jag lite. Sen när jag hade hånat honom ett tag skickade han mig ett mail om att han faktiskt också har känslor och kan bli ledsen av det
  • Vik hädan
    M C skrev 2010-04-01 15:22:57 följande:
    HAhahahahaha, underbart! Vet du att det tom cikulerade ett rykte om att han var en mullvad från flashback? Pajas. Har du läst vad RD skriver om honom helt öppet från Cm nu?
    Nej, länka!!!
  • Vik hädan
    M C skrev 2010-04-01 15:31:49 följande:
    cafemaze.se/forum/favourites#/forum/viewthread/thread/45/forum/21
    Nu har jag gått igenom 22 sidor ock fortfarande inte hittat det hon skrivit om CA
  • Vik hädan
    Mariohn skrev 2010-04-01 15:58:30 följande:
    Alltså vem är detta patetiska försök till ersättare för RD?  Jag har missat allt utom tråden där hon ba "heeej ni kan fråga mig om aaallt" 
    Hon är ganska ful
  • Vik hädan

Bam borde starta sin egen medlemstråd: "Vi som knullat Marky Mark"

• Vik hädan
    Bam skrev 2010-04-01 21:39:53 följande:
    Avis snuttan?
    Ja. Mig vill ingen knulla.
  • Vik hädan
    Bam skrev 2010-04-01 21:41:43 följande:
    Du knullar ju hela tiden!
    Nä han jag knullade med har jag inte hört ett pip från på över 5 dygn. Så jag är uppenbarligen out nu.
Svar på tråden The return of the Lolilla