Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-02 11:04:18 följande:
    Jag har alltid älvorna med mig, de brukar rycka in snabbt, men man vet aldrig, man ska aldrig förlita sig på att andra ska rädda en........

Jag tog på parfym idag.  Det ångrar jag redan, som det stinker alltså.......man doftar alltid bäst naturligt. Men jag har fan inte tid att duscha igen, så det blir till att lukta "gott" hela dagen. Skrikandes

Nu ska jag gå till busshållsplatsen och göra livet outhärdligt för nåt moppegäng som försöker röka sitt hasch ifred. *elak kärring*

Later, mamas and papas!
    Usch. Jag använder aldrig parfym. 
  • Mariohn

Är det bara jag som blir generad och tycker att det är pinsamt med "fräcka Melvin"? 

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-02 11:08:54 följande:
    2timearound skrev 2010-11-02 10:58:53 följande:
    Inte längden på blygdläpparna dårå?
    Mariohn skrev 2010-11-02 10:59:52 följande:
    Det kanske är samma sak? Om blygdläpparna syns tror jag aldrig att man får tillbaka symbolerna faktiskt. 
    2timearound skrev 2010-11-02 11:04:18 följande:
    Jag har alltid älvorna med mig, de brukar rycka in snabbt, men man vet aldrig, man ska aldrig förlita sig på att andra ska rädda en........
    Jag är mållös.
    Det är uppenbarligen inte vi. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-02 11:09:33 följande:
    Vad är det?
    Nappreklamen här på FL. Ovanför tråden. Tre nappar..."Oliver", något annat och "Fräcka Melvin"...Så sjukt pinsamt.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-02 11:13:24 följande:
    maran hur gar det med kalle och dom andra ätande barnen?
    Hahaha jag överlever säkert. HAr nyss varit och ätit hos V:s kusiner
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-11-02 11:22:15 följande:

Tja vad sysslar mina favoritdrägg med en svinigt trist och grå dag som denna?

VÄntar på att surV ska somna och svälter. Du då? 
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-11-02 11:25:39 följande:
    Åh fan svälter säger du Längtar tills att jag kan göra det.
    Mariohn skrev 2010-11-02 11:23:11 följande:
    Jag har fan ett problem. Jag gömmer glass. 
    Som ett barn skadat av svälten efter ett krig? Hamstrar du i gardroben eller under sängen?
    Det är jobbigt. JAg orkar inte göra käk när V är trött och gnällig. Jag gömmer glass längst ner i frysen!!! Bakom wokgrönsakerna! 
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-11-02 11:32:14 följande:

Jag gömmer glass i magen mellan bajskorvarna. Eiras nya pryl är " Pappa Sööpa glad"

Pappa köpa choklad, det lilla monstret har börjat äta min 70% choklad och är helt tokig i det. Gäller att gömma det fort/äta upp.

"Jag gömmer glass i magen mellan bajskorvarna." *dör av garv*

Var glad att hon inte äter äckligt lösgodis  
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-02 11:35:26 följande:
    oh vad jag känner igen det. dessutom behöver jag min choklad just nu efter som jag inte vill ga ner innan jag ammat klart...

mopsen kommer rusande och ropar choko pappa choko jaaaa
    Pratar mopsan tyska eller svenska eller båda språken?
Svar på tråden The return of the Lolilla