-
Hahahaha detta har jag missat. Vad ROLIGT.Jazza skrev 2010-10-27 16:28:26 följande:Jag klarar det inte. Inte sen det ringde in en tjej som var kär i sin tjejpolare och polaren bara: eeeh, vaaa? och blev nästan ledsen.... Jag hade fan ont i magen i en månad, efteråt. Varför gör de så mot sig själva, är inte livet tufft nog? -
Cykla inte. Då blir din snopp trött. Som freddans.Semper Idem skrev 2010-10-27 16:33:20 följande:Dags att hämta barn, cu lädernunnor -
Jag menade inget illa. Din snopp är säkert en jätteduktig och stolt liten trattkantarell när det behövs! !Sven Justus skrev 2010-10-27 16:48:56 följande:Fan, vad det kostar att vara ärlig och uppriktig.. :) -
Hur vet du att det är en han?Sven Justus skrev 2010-10-27 16:58:58 följande:Det kan du ge dig på! Han är grym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
-
NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!2timearound skrev 2010-10-27 23:04:42 följande:Mhm. Säger alla skåningar så? .-? -
HEJ! Jag har väntat på dig. Jag har drömt om er. Vill du höra?2timearound skrev 2010-10-28 08:37:44 följande:Nej.
Det var väl det jag trodde......... -
Ok jag berättar.
Vi skulle ha lolillaträff. Vi var allihop i en stor grön park och det var sommar. I parken sålde de jättefina klänningar. Du och Jazzan låg på en rutig filt och rökte varsin cigg (???
). Då kom freddan gåendes. Han var cool och såg ut som en jättekort italienare. Kort som fan, krampig och mörkhårig. HELT tvärtemot hur jag föreställer mig honom. Du blev jättearg och besviken för att han inte hade sagt att han var en liten italienare så du ville inte prata med honom. Sedan åt vi melon och drack någon äcklig drink allihop och jag blev kär i freddan. Då kom det en polishelikopter. Sedan vaknade jag. -
HahahaSven Justus skrev 2010-10-28 08:54:54 följande:Kommer det att bli några erotiska berättelser här under dan? -
Haha ja alltså jag har ju hört uttrycket men sören vad fult det är...SimplyTheBest skrev 2010-10-28 09:07:36 följande:Säger ju att det troligen är ett äldre uttryck. Då jag bott i lite småorter här i den skånska myllan är jag uppväxt med sådana ord
-
Ok detta hände nyss.... Jag kände mig utstirrad här vid datorn så jag vände mig om bara för att upptäcka två jävla byfånar som står INNE I MIN TRÄDGÅRD och stirrar in i vardagsrummet genom kupade händer. Jag höll på att pinka ner mig av skräck. En gubbe och en tant...ni vet sånadär med mössa som sitter ovanför öronen och bergis skulle köpa regnrock till sin terrier om de hade en...
Hur som helst hoppar jag upp, slänger på mig mjukisbyxorna och far ut...Följande konversation äger rum
- Vem är ni och vad i hela fridens namn tror ni att ni sysslar med??
- Va e de po tavlårna?
- Vad det är på tavlorna?? Är det vad ni har att säga om att ni gör olaga intrång och står och stirrar in genom mitt fönster på morgonen? Snälla ni det är inte ok det förstår ni väl?
- *surt* Jamen vi tjenner faktist dom som bodde här innan så vi har rett te å veda vim som bor haur nu å haur ni haur de!!!
- Det spelar ingen som helst roll. JAG bor här nu med mitt barn och min man, jag heter Marion och ni är välkomna att ringa på dörren på framsidan om det är något ni vill veta men min trädgård ger ni fan i att uppehålla er i annars avhyser jag er med våld. Försvinn härifrån omedelbart.
- Jajamen vi har sitt hur har ser ud innan å vi har rett te å veda vim såm flyttar in de måste du begriba
- Marsch pannkaka innan jag hjälper er på traven vuxna människor!!!
Vad är det för fel i huvudet på folk???