Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 16:36:59 följande:
    Mean kan verkligen undra. Tack för presenten lilla Mara.
    Letar du inte ordentligt?  Vassego
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 16:46:00 följande:
    Eller bättre upp. Kom på lolillaträffen så stoppar jag en åt dig.
    Snyhyyyggt! Cool
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 16:48:44 följande:
    Alltså.....doktorn sa till sköterskan att hon skulle ge mig extra omläggningsgrejer. Men de snåla syrran sket i det sen. Jag frågade tom och hon bara -jaja, ta ett plåster bara, men du får inte blöta det på 2-3 dagar. Nu har jag redan blött igenom förbandet. Vad gör jag nu?!
    Apoteket har omläggningsgrejer och koksalt som du kan tvätta såret med. Annars går det bra att konstruera egna förband av sådant du har hemma bara det är rent  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 16:55:09 följande:
    Jo, jag vet, men det hade varit enkelt om hon bara gett mig en extra omgång. *gnällig*
    Egentligen får hon inte lov att göra det...hon ska ge dig en lapp på vilken det står vad du ska köpa på apoteket. Sitt för fan inte och tro att dina skattepengar betalar för mer än ett förband om året
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 17:00:17 följande:
    Hahahaha! Nej förfan du har så rätt........
    Ibland skenar jag också iväg i helt galna tankar! Ibland när jag är på vårdcentralen förväntr jag mig nästan att det ska finnas tvål och toalettpapper på toaletterna :´)  Jag är inte Paris Hilton liksom. 
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2010-11-02 17:04:32 följande:
    Djuren va i hagen *nöjd*
    Jag höll på att lämna min sko i hagen.. aningens lerigt
    Hahaha "klafs" 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 17:20:53 följande:
    Vad lever man i för värld när man tycker att 198 kr är JÄTTEDYRT för en väckarklocka? Eller tycker ni det också?
    Hahaha nej det var jättebilligt. Och nu är jag fattig :´) 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-02 17:29:03 följande:
    Det blir så jävla konstigt när man hamnar där liksom. Personen ser helt vanlig ut och har massor av kassar med saker den handlat och så bara; -OJ! Det var dyrt........Obestämd
    "Ja men det kan vara dyrare att försova sig varje dag"
  • Mariohn
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-02 20:32:31 följande:
    Idag känner jag ett visst mått av irritation, om ni undrar varför står det i innersta känslor-tråden. Nu förstår jag vad som menas med uttrycket "ha otur när man tänker"
    JAg hittar inte den tråden!! Berätta för mig!!! 
Svar på tråden The return of the Lolilla