Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-07-11 21:03:14 följande:
    Så jäkla trist!
    Hallonbladste är grymt! Jag har använt det båda mina grav och återhämtat mig asfort efter frl....

Om du vill kan jag berätta en rolig sak som hände mig på en semester till Turkiet för 10 år sen?
    det later som en toppen ide!
    du brukar ha bra historier pa lager!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-11 21:03:14 följande:
    Så jäkla trist!
    Hallonbladste är grymt! Jag har använt det båda mina grav och återhämtat mig asfort efter frl....

Om du vill kan jag berätta en rolig sak som hände mig på en semester till Turkiet för 10 år sen?
    ja hallonblads tea är bra (även vid mensont gör det under)
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-11 21:15:29 följande:
    Ok: Jag åkte till Turkiet, med dåv pojkvän. Det var i augusti och värmebölja även där, vilket gjorde 40grader på dagen och lika mkt på natten (kändes det som). Innan vi åkte hade jag shoppat med mig en solkräm, från Rusta (sprang in och panikköpte en spf 6) och med köpet följde en After Sun. Perfekt!
    Det är ganska hög luftfuktighet på det stället, så man vad blöt hela dagarna, kläderna klistrades på kroppen och man såg (men luktade inte) nyduschad ut.
    Vi blev vänner med en kille som jobbade på hotellet och en kväll skulle vi gå ut och festa med honom. Jag, som äter allt och vill prova allt, var ganska hård i magen (i motsats till de flesta andra turister) och hade svårt att gå på toa. Denna kvällen hade vi duschat, smörjt noga med After Sun och fixat oss fina och satt nere i hotellbaren, drack drinkar och väntade på att Eric skulle jobba klart, så vi kunde gå ut. När vi sitter i baren, känner jag att NU- Nu skulle jag fan kunna gå och skita lite. Bra, säger C, gå du upp och skit, jag väntar här.
    Jag, upp på hotellrummet, parkerar röven på dass och börjar klämma... och svettas....och klämma...och svettas lite till, varpå jag tar av mig ALLA kläder, för att dels de inte skulle bli blöta och dels försöka svettas mindre.... Toalettsitsen var en såndär hög, välvd backelitpryl, som - givetvis påverkades av blandningen: Svett och billig after sun lotion.... Jag svettas och klämmer, svettas och klämmer och plötsligt: HALK!

Jazzan ligger naken på badrumsgolvet, genomblöt, med en halv, stenhård bajkorv sittande mellan skinkorna.
    (sjukt förnedrande, jag är glad att ingen såg mig, men det hade samtidigt varit fantastiskt att få se någons min, när den kom in genom dörren)
    känner mig genast mycke mycke bätre lyckligare lottad i livet likssom!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-11 21:26:13 följande:
    Så skönt!
    skade glädje är en stark känsla!
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-07-11 21:32:19 följande:
    Ok, hur raderar jag den här bilden från mitt huvud ...? Obestämd
    det kommer du aldrig kunna du kommer att se den igen och igen och igen
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-11 21:36:04 följande:
    Vadå, har du redan tjejrunkat färdigt? 
    "tjejrunkat"????Skrikandes

självmyst heter det
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-11 21:40:24 följande:
    Men jag och Porrarå är inte så pryda som du...
    även om det later som nagonsorts julöl utan alkohal sa är det den rätta termineringen här. tänk om nagon stackare rakar se det du skriver... nej fram för mer dubbelmoral
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-11 22:57:45 följande:
    Nänä, hönsen. Godnatt, om en stund, vi ses igen mot slutet av veckan
    ta hand om dig sötkaramell
  • lokisse

nej nu tar jag och slänger mig i bingen jag med sov gott mina lollingar

• lokisse

god morgon mina sötnosar!

i dag är det bättre!