Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-05 00:22:22 följande:
    Uppdaterade ts nu Hjärta
    Djeezus! Den försvann! Jag svär jag har inte gjort ngt!!! 

*faktiskt lite stolt en stund* 
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-05 00:41:13 följande:
    Nu yrar du den är kvar.
    *phu*
    Jag klickade på länken i mitt kopierade stycke och då fanns det inget... Jag trodde någon blivit sur och anmält! 
  • Midka

Danny, Danny, Dannyboy....
    *drömskt*
    MmMmm vilken melodifestival med den ljuva pojken....
    *sniglar mig snart i säng* 

• Midka

God morgon! Tisdagar är värst säger min jobbakompis. Man ha glömt helgen och det är fruktansvärt långt till nästa helg...  

• Midka
    lokisse skrev 2011-02-08 12:03:54 följande:
    trevligt. jag haller oksa jämn vikt men inte katten far jag beröm för de inte
    *en liten breömmande applåd för en så fin viktkurva*
  • Midka

Men vovven har väl päls? Hon kanske behvöde få kräkas lite och trivdes med att få göra det i lugn och ro utan att behöva skämmas av att lägga en på mattan hemma?

Om grannarna har problem med det får de väl knacka på? Klarar de inte det så är det ju deras problem?

Skönt att få vara ute en stund.  

• Midka
    SimplyTheBest skrev 2011-02-09 20:37:00 följande:
    Haha...det är så lätt att skriva/säga det. Har gjort det otaliga gånger. Sen funderar jag ibland på att kanske acceptera att detta är jag, lära mig älska den jag är nu. Fan vet.
    Det är en mycket bra start! Om du älskar dig själv på riktigt kommer du antagligen vlija ta hand om dig och då kanske du väljer bort en godis i veckan. Sen kommer du på att läsk är dåligt för dig och (eftersom du älskar dig själv och vill dig väl) då kommer du kanske dricka vatten några fler ggr än läsk osv, osv. Du kommer komma till en punkt där du har stoppat viktökningen, sen kommer du sakta ta ett hekto i veckan neråt. Du blri ju itne Sindy Craford på en vecka men om 5 år är du en riktig kalaspingla!  Så började faktiskt jag.
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-09 21:21:10 följande:
    *engagerat mig*
    Hysteriskt kul! Nu kan jag lägga mig med ett leende på läpparna!
    Go natt engagerade tovmästaren! 
Svar på tråden The return of the Lolilla