Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Ha en trevlig Hjärta  dag på er!

• Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-14 19:30:05 följande:
    Jag undrar om hon fattat och är med på att driva med grejen?
    Vet inte.... Lite Spöke är det. Läs spåtråden så ....
    *rys* 
  • Midka
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-15 20:31:19 följande:
    Tackar tackar ska testa med olivolja
    Märket heter Dermanord och är svensktägt. Helt rena produkter och just denna salva ska vara utan vatten så man kan ta på den när som (även innan man går ut och det är kallt).
    Salvan heter Baby Care 
    Fet som en transylvansk hora och heeelt underbar! Dyr i inköp men ajg har haft den lääänge så det är väl investerade pengar. 
  • Midka

God middag på er! Jag ska göra pannbiff idag till middag. Fick tips om att trycka ut köttfärssmeten i pannan och sen "skära" den i ett + så det blir 4 bitar. När de steks så drar de ihop sig och blir 4 fina biffar. Lätt som en plätt! Slipper jag stå och kladda me´t  *rys*.

• Midka
    SimplyTheBest skrev 2011-02-16 14:38:40 följande:

Var är Maran?? Kom hit!

Sorry, love! Maran är och knullar eller ngt. Har inte tid med oss... Du får nöja dig med oss som är kvar
  • Midka
    SimplyTheBest skrev 2011-02-16 14:36:55 följande:
    Ibland är det bara trist Hatar att vara nerstämd, det är inte jag.
    Ja.
  • Midka

Vad sägs om en 2-veckors till Maldiverna?  Har sett att Ving (?) har så snygga killar där... (elelr var det ngn annan stans?) Ni vet... dag efter dag efter dag... (eller vad Mads säger.... )

• Midka
    Mariohn skrev 2011-02-16 14:57:41 följande:
    Gör det inte! Det är UTOMLANDS. Det är ju där folk från utlandien kommer ifrån. Sådana människor har inga andra intressen än att sprida skräck och terror. De ÄTER svennar! *har lärt mig på FL*
    Äter ens vänner! *rädd*
    Ok! Jag åker inte! Jag tar pengarna till renoveringen (som de är tänkta för) ist. Vad sägs om ett besök till ngn fin spaplats då? Lite vin (typ en låda elr två..) mys (inte FL-mys!) och lite god mat (dock inte smittad räv) ? Någon som är intresserad?
  • Midka
    SimplyTheBest skrev 2011-02-16 15:03:33 följande:
    Ska snart bege mig till min mor för att få mat. Blev tillsagd att ta mig dit & mitt svar var bara ett snörvlande.
    Fin mor du har! Köp med en ros om du orkar. Elr 100g choklad... *tänker*
  • Midka
    SimplyTheBest skrev 2011-02-16 15:03:33 följande:
    Ska snart bege mig till min mor för att få mat. Blev tillsagd att ta mig dit & mitt svar var bara ett snörvlande.
    Midka skrev 2011-02-16 15:05:35 följande:
    Fin mor du har! Köp med en ros om du orkar. Elr 100g choklad... *tänker*
    *tänkt färdigt* Köp 200 g choklad och dela den med din mor så får du lite med!  {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden The return of the Lolilla