Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-07-30 19:09:18 följande:
    Jag har aldrig tålamod till sådant  & är lite avundssjuk på dem som kan göra sådant.

Nu gäspar jag bara & tittar i kors & funderar på att lägga mig en stund på soffan.  *gäsp*
    fast det var mer eller mindre bara att mäta upp mängd och blanda i varmt vatten (schampot i alla fall)
    badpärlorna maste man smälta i vattenbad (kakaosmöret) och blanda och hällla i snygg form.

tog inte sa lang tid alls man han fixa det medans mops sov middag.
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

i dag har jag varit pa ett stort möbelhus och köpt en ny jätte säng till mopsen med kana som hon inte kommer att sova i förns om ett ar eller sa.
    sedan var vi pa bygmarknaden och köpte hjul till spjälsängen och tva brandsläckare (kom pa inatt att vi maste ha minst tva brandsläckare annars kommer allt att ga att helvete)
    vi fortsatte sedan till ikea och köpte nagra burkar och lite smakrafs och beställde en säng att ställa brevid varan säng efter som alla kommer att vilja bo där i vilket fall och ingen jäkel kommer vilja sova själv...

sedan handlade vi lite ditt och datt pa vanliga affären nappar och grejs och mängder med soppasar och fryspasar i olika storlekar... (jag vet inte varför men det är himmla bra att ha)

när vi kom hem tog jag fram baby delen till vagnen och bygde fast sitbrädan till mopsen (som kom i gar med posten)

nu har jag fixat sa att mannen lagar en jätte ladning med kötfärssas som jag kan frysa in i lagom stora portioner.
    själv har jag bäddat i spjälsängen och vagnen och skruvat fast hjulen och bygt ett badrumsskap som vi köpte förra helgen och är alldeles skakis av all aktivitet...

inte boar jag inte

• lokisse
    M C skrev 2010-07-31 23:33:18 följande:
    Att få utlopp för sitt boande är i samma klass som att få en orgasm utan att behöva jobba själv. *vet*

Frågan är varför jag fortsätter boa 6 år senare. Det verkar inte gå över. Obestämd
    det är det och höger armhala du har kvar av graviditeten...
  • lokisse
    M C skrev 2010-08-01 00:03:04 följande:
    Jepp.
    Extrem svettning, renoveringslust och sexlust. Jepp jepp, sånt gör en kvinna glad.
    ha ha ha ja jag hoppas ju pa att jag blir lite ordentligare och städar mina skap och tvätar mina barnstolar även efterat men jag har inte sa myxcke hopp.
  • lokisse
    M C skrev 2010-08-01 00:19:09 följande:
    Jorå, lusten är kvar. Man har lite för lite ork i ett par år bara. Men sen kommer det igång igen!Tyst
    jag far ju säga att jag hoppas pa den delen i stället för extrem svettar delen... även om det bara är vissa väl valda delar som svettas
  • lokisse

nu ska jag massa mig i säng och hoppas att jag inte far nagot ryck som bara maste göras just pa stuts!

sov gott mina sötnosar och dröm sött om sma söta ekorrar och liknade

• lokisse
    2timearound skrev 2010-08-01 11:58:22 följande:
    Fy faan vad bakis jag är.......
    stackars liten!
    det är inte kul att vara bakis!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-08-01 20:58:03 följande:
    Förresten - Alice i underlandet, nja. Tveksam till den. Såg den i en dålig version men jag är väldigt tveksam till den ändå.
    men va trist jag hade hoppats pa den!
  • lokisse

sov gott da film mesar!

• lokisse

jag har städat bilen och promenerat men minimopsen tycks vara väldigt fest vid sin nuvarande bostad och har inte gett nagra tecken pa att komma ut och hjälpa till.

nu är det dax att ga och bajsa och bada och sedan ska jag försöka hitta en halvägs bekväm sov position och inta den tills jag maste upp och kissa ca en timme senare...

Svar på tråden The return of the Lolilla