Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-05 09:09:38 följande:
    Då är det säkert slemproppen
    Ja, jag med, det är jättetrevligt! Vi år god mat, drack lite vin och drinkar och snackade skit, jättemysigt.
    och att ge folk frukost pa morgonen!
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-05 09:16:53 följande:
    Sluta äckla er jävla svin! Man kan ju inte vara här om ni ska hålla på och prata äckel-päckel. *drar*
    vi pratar om övernattande gäster!
  • lokisse

vad tror ni om ett skogsrum med söta sma stampe kaniner och andra djur till min mops?

• lokisse
    2timearound skrev 2010-08-05 09:28:06 följande:
    Låter fint, inte så puttinuttigt, det är bra!
    Jazza skrev 2010-08-05 09:23:43 följande:
    Fråga surfittan, jag tycker det låter fint, men det är ju jag... Hon har säkert en åsikt.
     Om du visste vad jag planerar och smider för planer för dig så skulle du vara mycket mindre elak och dum och mycket mer snäll och rar.
    hon är ju inte sa putenutig sa jag tror inte att hon skulle vilja ha ett rosa prinssesrum...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-08-05 09:30:04 följande:
    Idag skall jag hämta min klänning Den är omsydd och klar! Igår var det en månad kvar till bröllopet, jag börjar känna av lite lätt spänning. Shit, vad kul  det skall bli!
    Men VAD har vi glömt?
    har ni skikat ut inbjudan?
    fixat präst?
    lokal?
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-08-05 09:49:38 följande:
    Men, vafan?
    men da är det inte mycke som kan vara panik viktigt som ni glömt utan bara smasaker
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-08-05 09:53:25 följande:
    Nej, såklart inte ngt stort, men det är säkert saker vi inte tänkt på.
    Men, men, vi skall sitta ner påfredagkväll och gå igenom grejer..... Grabbarna tar Mfern på lördag
    det beror ju lite pa vad för sorts bröllop som planeras.

menyer och plaseringskort kyrkoprogram
    bordsdekorationer brudblommor näbbblommor blomor till kyrkan
    sma ge bort grejor att lägga pa folks plats
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-05 11:51:03 följande:
    Får man se klänningen? 
    jag vill oksa se!!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-05 11:52:48 följande:
    Jag blir så satikens nyfiken. Tuggar på smalbenet. 
    inte mycke att tugga pa ta en tugga i laret i stället
Svar på tråden The return of the Lolilla