Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

Det är så underbart att tvätta, eller iallafall att få rena kläder ...  ni som har egen tvättmaskin förstår inte! (nästa gång jag flyttar ska jag ha egen tvättmaskin) 

• Gullan från Arkadien
    Zimlis skrev 2010-11-07 08:57:41 följande:
    Jag bodde i lägenhet tidigare och vi hade egen tvättmaskin, men jag tyckte det va bättre att tvätta i tvättstugan.
    Men å andra sidan är vi bara två vuxna och det blev lagom att tvätta varannan vecka ungefär och då blev jag ju klar med all tvätt under tvättiden
    Just att det är en bokad tvättid och att man blir klar under den tiden har klart sina poänger  
    Nackdelen är att jag ibland glömmer bort min tvättid eller att något dyker upp så jag måste boka om   Jag fick köpa två tröjor i torsdags bara för att klara mig ett par dagar till ... 
  • Gullan från Arkadien

Fördelen är ju att jag nästa gång kommer att klara mig två dagar längre utan att tvätta  

• Gullan från Arkadien
    M C skrev 2010-11-07 15:09:53 följande:
    Det är bergis nån av er! *blänger på störnicket* 
    Skulle kunna vara. Eller läppen. 
  • Gullan från Arkadien

Funderar på att värma lite glögg ... 

• Gullan från Arkadien
    Zchimla skrev 2010-11-07 17:10:03 följande:
    Julkåt??
    frusen. 
  • Gullan från Arkadien

Jag håller på att baka bröd, tyvärr upptäckte jag lite sent att vetemjölet var nästan slut så nu har jag källarfranskedeg innehållandes vetemjöl, sojamjöl, durumvete och vetemjöl special på jäsning.

• Gullan från Arkadien
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-07 19:10:19 följande:
    Jag håller på att baka bröd, tyvärr upptäckte jag lite sent att vetemjölet var nästan slut så nu har jag källarfranskedeg innehållandes vetemjöl, sojamjöl, durumvete och vetemjöl special på jäsning.
    Jag kunde ju ha nöjt mig med att bara ha en av de andra mjölsorterna, men jag kände att om jag ska misslyckas ska jag misslyckas på alla sätt. 
  • Gullan från Arkadien
    SimplyTheBest skrev 2010-11-07 20:03:01 följande:
    Borta. Vill inte ha dem längre - just nu ivf. Har funderat ganska seriöst på att avregga mig.
    Har det hänt något? 
Svar på tråden The return of the Lolilla