• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • 2timearound
    IAmLovely skrev 2010-08-27 11:29:09 följande:
    Hon har helt enkelt en bra dag! Solig
    Det märks eller hur? jag är på hugget, synd om semp bara som hamnade i skottlinjen. men så är det när man tycker sugiga saker, Lolilla fick också lite hagel.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    2timearound skrev 2010-08-27 11:31:27 följande:
    Det märks eller hur? jag är på hugget, synd om semp bara som hamnade i skottlinjen. men så är det när man tycker sugiga saker, Lolilla fick också lite hagel.
    Du och jag tvåan Pkmaffian nr1!
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-27 11:34:11 följande:
    Du och jag tvåan Pkmaffian nr1!
    Sånna är vi, mellanmjölk liksom!
  • 2timearound

Nu ska jag göra i ordning lite gaspacho. Lillen är avlämnad på dagis ensam på nya för första gången. Det går jättebra, han är helnöjd. Så jag har HELT FRITT fram till kl 14.

• Ökänd
    2timearound skrev 2010-08-27 11:22:22 följande:
    Men Lolilla, begreppet våldtäkt rymmer faktiskt så mycket mer än nån galning som överfaller dig i skogen. det rymmer också granngubben som groomar dig sen tidig ålder och sedan tar dig när han vill för att du inte vågar säga nej. Det rymmer skolans snyggaste kille som alla vill vara med och som bjuder ut DIG på en date för att sedan bli full och ta dig trots att du har ändrat åsikt om honom under kvällen. Det rymmer din bästa kompis som du tycker mest om i hela världen men som du inte vill göra ledsen genom att neka. 

Begreppet våldtäkt rymmer allt det här också. 
    Våldtäkt är det när offret är försatt i vanmakt. Detta kan ske genom hot, våld, droger, manipulation. Jag är mycket väl medveten om att spektrat är brett. Men det är inte alltid våldtäkt för att man känner sig våldtagen. "Det rymmer din bästa kompis som du tycker mest om i hela världen men som du inte vill göra ledsen genom att neka." Om du har sex utan att vilja det lägger du en väldig börda på motparten. Hur skall han veta att du blir våldtagen om du låtsas att det är okej?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    2timearound skrev 2010-08-27 11:36:31 följande:
    Nu ska jag göra i ordning lite gaspacho. Lillen är avlämnad på dagis ensam på nya för första gången. Det går jättebra, han är helnöjd. Så jag har HELT FRITT fram till kl 14.
    Hm vart äter man gasathjoo?  *funderar*

Härligt att det funkar så bra
  • Ökänd
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-27 11:21:33 följande:

*hoppas att den hårda lagen ska skrämma äckel från att knulla med barn*

Nej det tror jag inte. Du tycker att det kan vara ok att en 45åring knullar en 14åring om barnet är mogen på alla plan, jag tycker däremot inte att det är ok och är för en stark markerande lagstiftning för att undertryka att vuxna ska ge fan i barn.

Jag vill bara understryka att jag på intet sätt tycker det är en okej handling av en 45 årig man. Såvida det inte rör sig om en kärleksrelation, vilket jag finner föga troligt i detta scenario. Det är benämningen "våldtäkt" jag har problem med. Om barnet blir groomat/manipulerat torde det falla under sexuellt utnyttjande.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2010-08-27 11:37:45 följande:
    Våldtäkt är det när offret är försatt i vanmakt. Detta kan ske genom hot, våld, droger, manipulation. Jag är mycket väl medveten om att spektrat är brett. Men det är inte alltid våldtäkt för att man känner sig våldtagen. "Det rymmer din bästa kompis som du tycker mest om i hela världen men som du inte vill göra ledsen genom att neka." Om du har sex utan att vilja det lägger du en väldig börda på motparten. Hur skall han veta att du blir våldtagen om du låtsas att det är okej?
    Killen säger -kom igen nu, jag kan väl få stoppa in den? 

Du säger: -Nej, jag vill inte, det känns inte bra.

Killen: -Joo, men bara lite..... *lirkar samtidigt och trixar*

Du: -Nej, jag vill inte, aj! *men gör inte fysiskt motstånd*

Killen: -Joo, men var inte så tråkig nu, du sa juh! *tjurar och fortsätter lirka*

Du:  -Men jag vill inte nu.....*matt och uppgiven*

Killen: -Du kommer att vilja snart! *försöker övertala samtidigt som han får den på plats*

Du: *uppgiven ligger och låter honom få göra som han vill*

Vad var det som hände här? Var det en våldtäkt eller något annat? 
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-08-27 11:46:33 följande:
    Killen säger -kom igen nu, jag kan väl få stoppa in den? 

Du säger: -Nej, jag vill inte, det känns inte bra.

Killen: -Joo, men bara lite..... *lirkar samtidigt och trixar*

Du: -Nej, jag vill inte, aj! *men gör inte fysiskt motstånd*

Killen: -Joo, men var inte så tråkig nu, du sa juh! *tjurar och fortsätter lirka*

Du:  -Men jag vill inte nu.....*matt och uppgiven*

Killen: -Du kommer att vilja snart! *försöker övertala samtidigt som han får den på plats*

Du: *uppgiven ligger och låter honom få göra som han vill*

Vad var det som hände här? Var det en våldtäkt eller något annat? 
    I och med att det tydligt sägs att "nej, jag vill inte" sägs så är det självklart att räkna som våldtäkt. Om vederbörande själv känner så och väljer att anmäla.  Å andra sidan så kan det också vara så det ser ut i många förhållande mellan (antagligen unga) människor där man inte alls känner sig våldtagen och inte heller anmäler. Men som kille bör man ju vara medveten om att efter ett "nej" är det enligt lag att betrakta som våldtäkt.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla