• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-09-02 12:40:26 följande:
    Gamla tanter hör till det förflutna.

Kontoret är sig likt...ganska trist ur social synpunkt.

Norra Svearike känns inte så korrekt. Bor åtskilliga mil söder om dig.
    Vaa? Jag trodde inte att jag kunde ha fel......säg inte att du bor i Skåne bara.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 12:40:49 följande:
    Bara i ditt huvud. Vad pågår där egentligen?
    Jag hoppas att min son ska kunna klargöra det för mig en dag. HAn hatar leksaker. Leker BARA med en psykologibok och en burk-. 
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 12:37:52 följande:
    Ryck vingarna av ett gäng flugor, fyll badkaret med vatten så att bara ollonet sticker upp och släpp lös flugorna på det. 

Jävligt konstruktivt måste jag säga. Gillar sådana idéer.

Fast då tror jag mer på idéen jag hörde på radio för många år sen. Måla naglarna på högerhande (eller vänsterhanden) med rött nagellack och låt fantasin flöda.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-02 12:39:37 följande:
    Jag har varit SJUKT sugen den senaste veckan. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra av allt. Tomme har ställt upp men han är as-sjuk så det tar bort lite av det roliga. Gråter

Vafan, liksom?
    stackars t. blir tvingad till snuskigheter
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-02 12:42:12 följande:

Fast då tror jag mer på idéen jag hörde på radio för många år sen. Måla naglarna på högerhande (eller vänsterhanden) med rött nagellack och låt fantasin flöda.
    Nääh det är ju lika gammalt som att sitta på handen tills den somnar och sedan rocka loss. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-09-02 12:42:12 följande:

Då får du kanske lov att raka bort håret på fingrarna också. Sminka ena ögat också så kan du kolla bruden i ögat i spegeln om du står lite snett.

Det kan bli bra det här.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-02 12:43:00 följande:
    Jag tror bara att 2timern är dålig på att läsa honom. Han är inte sjuk, han vill bara att hon ska ha naughty nurse-outfiten på sig. 
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 12:41:35 följande:
    Vaa? Jag trodde inte att jag kunde ha fel......säg inte att du bor i Skåne bara.
    Inte Skåne. Eftersom vi känner varandra mer nu än förut så känner jag mig mogen att avslöja var jag bor. I Östergötland. Men för den skull pratar jag inte östgötska. Inte ens en stavelse.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-09-02 12:43:00 följande:
    Jag vet. *tycker också synd om* Men vad ska man göra då?!
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-09-02 12:44:43 följande:
    Inte Skåne. Eftersom vi känner varandra mer nu än förut så känner jag mig mogen att avslöja var jag bor. I Östergötland. Men för den skull pratar jag inte östgötska. Inte ens en stavelse.
    Progress.
    Mariohn skrev 2010-09-02 12:44:29 följande:
    Jag tror bara att 2timern är dålig på att läsa honom. Han är inte sjuk, han vill bara att hon ska ha naughty nurse-outfiten på sig. 
    *fick ideér*
Svar på tråden The return of the Lolilla