• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-09-02 14:35:51 följande:
    Ja....eller vispa skum.

Fast du vet ju att bakom den här fasaden finns ngt okänt, som antagligen är betydligt mer intressant än mitt nick och min pres. bild.  Är det ngt jag har gott om så är det självförtroende.. :)
    Hahaha! Jag vet.....jag gör mitt bästa för att punktera det. Det går inget vidare. Men det var nice att du kom tillbaka, hoppas du stannar. Nu drar jag hemmåt!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 14:31:38 följande:
    *intresserad*
    Känner du till Magnus Ugglas "Fyra sekunder"? Där har du ett av de rekord jag inte så ofta skryter om .
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-09-02 14:40:04 följande:
    Känner du till Magnus Ugglas "Fyra sekunder"? Där har du ett av de rekord jag inte så ofta skryter om .
    Nej, det förstår jag att du behåller för dig själv. Hur har du löst problemet? Kukring?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 15:51:18 följande:
    Nej, det förstår jag att du behåller för dig själv. Hur har du löst problemet? Kukring?
    Varning för märkliga tips. Mitt X satte en rosa gummisnodd runt pungen en gång för att han hade läst att han skulle hålla längre då. Vilket var helt sant eftersom jag kastade mig på golvet, pekade och vrålade "du har en pippilotta under magen". Faktum är att han höll sig i ca 3 månader efter det sen gjorde jag slut. 
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 15:51:18 följande:
    Nja...jag gillar dem inte riktigt. Det är som med kådisar...bökigt att hålla på med. Nej, istället handlar lösningen mer om att inte vara så sexuellt eftersatt samt att dra ner på förspel vid vissa tillfällen.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-09-02 15:53:41 följande:
    Varning för märkliga tips. Mitt X satte en rosa gummisnodd runt pungen en gång för att han hade läst att han skulle hålla längre då. Vilket var helt sant eftersom jag kastade mig på golvet, pekade och vrålade "du har en pippilotta under magen". Faktum är att han höll sig i ca 3 månader efter det sen gjorde jag slut. 
    Inget knulla då alltså?
    Sven Justus skrev 2010-09-02 15:54:07 följande:
    Nja...jag gillar dem inte riktigt. Det är som med kådisar...bökigt att hålla på med. Nej, istället handlar lösningen mer om att inte vara så sexuellt eftersatt samt att dra ner på förspel vid vissa tillfällen.
     Låter som hemma hos de flesta då. Fan vad mellanmjölk du är.
  • 2timearound

Men förfan........

gravid och älskar wet

• Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 15:53:41 följande:
    Jomen det där funkar i teorin och i viss mån praktiken också. Att "snöra av" ska kunna förlänga njutningen.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 15:55:24 följande:
    Inget knulla då alltså?
    Sven Justus skrev 2010-09-02 15:54:07 följande:
    Nej och det var ju det bästa av allt. Rolig kille. Saknade honom lite nu. Jättesnabbt. Det gick över. Tur. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-09-02 15:57:18 följande:
    Jomen det där funkar i teorin och i viss mån praktiken också. Att "snöra av" ska kunna förlänga njutningen.
    Men måste njutningen bli så jävla förlängd då? Vad är det för fel på en hederlig snabbis? Drömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla