• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-02 10:08:28 följande:
    Nä, jag hittade inget igår

Har handväska för fan Men jag är för snål att lägga massa pengar på en ny. Skrev på kontaktet idag *glad*
    Åhå! Grattis! {#emotions_dlg.flower}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-09-02 16:15:53 följande:
    Ingen står på händer.

Jag på fötter. Jag håller om min fru runt midjan, fast hon är upp och ner vänd....

Fast ändå inte...
    Låt se om jag fattar rätt.......

Du påstår alltså att du "bär" din fru med hela hennes vikt genom att slå armarna till en ring runt hennes midja, allt medans du slickar musen på henne? Och hon bär inte upp sin egen vikt med händerna? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:16:44 följande:
    Var det nån snygg kille som kollade? Sånt dör jag av. Skäms Skam alltså. När man råkar halka i en trappa och faller handlöst eller galet. *ryser*
    Låt mig berätta om en händelse från 1996 då jag som svinsnygg på utsidan/osäker på insidan, trettonåring skulle charma eliten på skolan. Jag gick på kryckor och det var snöstorm ute. Jag hade bråkat med min lärare och marcherade med kryckor genom matsalen för att hämta min bästa kompis. När jag passerar snyggbordet, dvs bordet där jocke, kenna, fille förhud och teddy i nian satt bestämde sig mina kryckor för att det var halt. Ena fram, andra bak, jag pladask på mage. Jag hatar fortfarande att tänka på det. 
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 16:01:08 följande:
    Är det hon som har startat tråden? *pekar uppåt*
    Nä, det kan jag garantera. Han vill inte ens lyssna när jag berättar om de äkta galningarna, än mindre om pladdret här!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:18:08 följande:

Du påstår alltså att du "bär" din fru med hela hennes vikt genom att slå armarna till en ring runt hennes midja, allt medans du slickar musen på henne? Och hon bär inte upp sin egen vikt med händerna? 
    Hahahahahahahahaha grodgök. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-09-02 16:19:55 följande:
    Låt mig berätta om en händelse från 1996 då jag som svinsnygg på utsidan/osäker på insidan, trettonåring skulle charma eliten på skolan. Jag gick på kryckor och det var snöstorm ute. Jag hade bråkat med min lärare och marcherade med kryckor genom matsalen för att hämta min bästa kompis. När jag passerar snyggbordet, dvs bordet där jocke, kenna, fille förhud och teddy i nian satt bestämde sig mina kryckor för att det var halt. Ena fram, andra bak, jag pladask på mage. Jag hatar fortfarande att tänka på det. 
    *skäms en stund för Maran*
    M C skrev 2010-09-02 16:20:02 följande:
    Nä, det kan jag garantera. Han vill inte ens lyssna när jag berättar om de äkta galningarna, än mindre om pladdret här!
     Han = vem?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 16:18:08 följande:

Rent teoretiskt skulle det kunna funka så.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-02 16:21:36 följande:
    *skäms en stund för Maran*
    M C skrev 2010-09-02 16:20:02 följande:
     Han = vem?
    Min äkta hälft är inte reggad här.
    Sven Justus är en för mig ny bekantskap.
  • Mariohn

För att lämna fokus på mig en stund vill jag även berätta om grabbmiddagen då Martin svepte en öl, slog sig på bröstkorgen och rapade. Jocke gjorde samma sak men jocke är en nörd. Han är 2 meter lång och saknar en tand....Svepte ölen, dunkade sig med knuten näve i bröstkorgen och ...spydde rakt ut över hela bordet. Det var skoj och äckligt. 

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-09-02 16:22:17 följande:
    Rent teoretiskt skulle det kunna funka så.
    Du har alltså inte provat? För när du gör det, tror jag att du kommer att finna din älskling något tyngre än du hade trott. Plus att muffen kom längre ner än den gjorde när du fantiserade om det. 
Svar på tråden The return of the Lolilla