Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-28 12:51:43 följande:
    Nej. Den är het! Och glammig.
    Vad fan. Jag trodde du menade min facebook-avatar. Den här är min egen.
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2010-03-28 12:52:26 följande:
    Jag noterade dessutom att du avbokat dig från hela evenemanget. Why oh why?
    Kommer inte ha tid i maj. {#lang_emotions_frown}
    Har börjat må bättre nu och är inte lika spysjuk men vi har ju nyligen flyttat in i nya huset då. (Saknar tvättstuga, rör har frusit och det kommer vara massor att göra)
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2010-03-28 12:58:37 följande:
    Pyttsan. Det är 2 månader kvar och en endastye liten helg. Erkänn att du är en fegis och en bangare istället.
    Om vi säger så här då... Kan jag få komma med besked senast i mitten av april? Eller är det hemskt oartigt?
  • Pix Ladin

Jag lyxade till det med påskmust till lunchen idag. Must 4-ever, i love must.

• Pix Ladin
    2timearound skrev 2010-03-28 13:09:54 följande:
    Absolut inte! det gör inget, vi väntar på dig. Och hoppas att du tänker om.
    Jag har mått så jävelens illa nu men det har ju mer eller mindre gått över. I alla fall är det uthärdligt. Fick för mig att det skulle kännas så hela graviditeten.

Om vi har hunnit fixa det värsta med huset till mitten på april kommer jag. Annars måste jag nog tyvärr avstå. I sådana fall får ni filma er. Lite i alla fall.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-28 17:36:34 följande:
    Vi kan ha Majvaka tillsammans på nätet, applådera fyllebilderna som läggs upp fnissa åt de hemliga röstinspelningarna och kommentera bråken diskussionerna!
    Hehe... Japp.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-28 17:36:34 följande:
    Vi kan ha Majvaka tillsammans på nätet, applådera fyllebilderna som läggs upp fnissa åt de hemliga röstinspelningarna och kommentera bråken diskussionerna!
    Skulle inte du föda barn då?
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-03-28 17:38:48 följande:
    Tycker ni man kan säga "Jag har en BRA utbildning" när man egentligen bara har utgångsbetyg från gymnasiet?
    Bättre än mig.
  • Pix Ladin

Min man hävdar att jag ska äta nu.

Svar på tråden The return of the Lolilla